Houten 30-04-2010

Ik vind ook dat er vooral in het beging nogal wat slechte produkten werden geschoten (3" met wat waterige blinkertjes b.v.), maar later kwam dat goed en werden er veel goede produkten gebruikt.

Jammer dat het allemaal handmatig werd geschoten waardoor het (ook door de pauze's) rommelig overkwam.

De shell die over de plas schoot en aan de kant ontplofte (ik hoop dat daar niemand stond) vind ik echt een onvergeeflijke fout! Het was geen waterbom, maar een normale shell, dus ik vermoed dat het hier een mortier betrof die niet goed vastgezet is.

Erg goed waren de waterbommen!
Gouden mines, bengal fire to crackling, langurige bengalen! Ik heb genoten!

De doorgelonte finale was ook prima!

2 soorten salute's kon ik niet erg waarderen. De rode vonken in de salute zonder tail waren overbodig, maar de Jorge salutes waren goed. Tip: gebruik 1 soort!, en schiet niet af en toe wat lukraak door de show heen.

Samenvattend: Het grote applaus van het massaal samengestroomde publiek zei genoeg! Dit vuurwerk verslaat met gemak alle kermisshowtjes in NL en bijna alle koninginnedagvuurwerken!

Jammer dat het allemaal handmatig werd geschoten waardoor het (ook door de pauze's) rommelig overkwam.

De shell die over de plas schoot en aan de kant ontplofte (ik hoop dat daar niemand stond) vind ik echt een onvergeeflijke fout! Het was geen waterbom, maar een normale shell, dus ik vermoed dat het hier een mortier betrof die niet goed vastgezet is.

Erg goed waren de waterbommen!
Gouden mines, bengal fire to crackling, langurige bengalen! Ik heb genoten!

De doorgelonte finale was ook prima!

Ik ben even bij de opbouw wezen kijken, en daar stond weldegelijk een schietkistje.

De shell die over de plas ging kon ik ook niet met mijn pet bij. Ik hoop dat er niemand stond. Ik heb het ook nog een klein stukje op film.

De waterbommen vond ik ook echt een pluspunt van de show. Erg mooi om te zien!

En de finale vond ik prachtig.

Al met al een erg mooie show :D

ja er werd inderdaad af en toe wel electrisch geschoten maar merendeel met de hand.

Dat dacht ik ook al, want als er een salute van te voren de lucht in ging, zag je iemand met een fakkel erheen lopen. Best handig, dan weet je wanneer er wat in de lucht gaat.

Azuma deed gisteravond meerdere shows, en dan is de supply van schietsystemen niet oneindig natuurlijk.
Het meerendeel was i.i.g. handmatig.

Hierbij de beloofde film.

Ik ben zelf erg tevreden over de kwaliteit. Het was mn eerste keer filmen en vond het erg leuk om te doen. Meer filmpjes volgen! :)

Hierbij de beloofde film.

Ik ben zelf erg tevreden over de kwaliteit. Het was mn eerste keer filmen en vond het erg leuk om te doen. Meer filmpjes volgen! :)

Nou, als dit je eerste keer filmen is zeg ik prima gedaan. Ziet er goed uit.
Mijn complimenten:bye:

Hier ging ik vroeger altijd heen, 2 minuutjes lopen.
Nu is het 10 minuten fietsen en snap ik niet waarom ik er niet heen ga.

Back
Bovenaan