Hot Shot 1 [Uitloop]

China Red

VWC lid
Artikelnummer: CR5060
Artikelnaam: Hot Shot 1
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 114 gr
Aantal Schoten: 9 s
Effectomschrijving: gold tail / crackling willow / blue star
Tijdsduur: 17 sec
Stijghoogte: 25 m
Richtprijs: info volgt

Hot Shot 1.jpg
Wij danken Chinared voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt:
15,00 voor een 9 schots cake met deze uitwerkingen vind ik toch behoorlijk hoog, ik had toch zeker meer verwacht ondanks dat de effecten met crackling staarten zeer mooi zijn, maar voor mij is het hem in ieder geval niet.

15,00 voor een 9 schots cake met deze uitwerkingen vind ik toch behoorlijk hoog, ik had toch zeker meer verwacht ondanks dat de effecten met crackling staarten zeer mooi zijn, maar voor mij is het hem in ieder geval niet.

Beste Arjan,

Richtprijs is aan start topic nog niet toegevoegd. Dat heeft een reden......

(Af)wachten is gezond !

Beste Arjan,

Richtprijs is aan start topic nog niet toegevoegd. Dat heeft een reden......

(Af)wachten is gezond !

Haha maar als nemmie met een richtprijs komt kun je daar toch wel vanuit gaan aangezien hij die info toch ergens vandaan haalt etc ..... :p

En (af)wachten is in de meeste gevallen absoluut niet gezond :bonk:

Bij mij in de buurt verkopen ze hem voor 8,- Ik heb hem niet opgemerkt dus op het laatste nipeprtje heb ik hem nog 3 keer opgehaald! Hopelijk is het wat.

Heeft iemand een filmpje hiervan gemaakt? Ik had deze namelijk maar volgens mij had deze een ander effect dan in het filmpje :p Maar ik weet het niet zeker en dat kan ik niet uitstaan:bonk: Dacht dat het iets van crackling was.

Heeft iemand een filmpje hiervan gemaakt? Ik had deze namelijk maar volgens mij had deze een ander effect dan in het filmpje :p Maar ik weet het niet zeker en dat kan ik niet uitstaan:bonk: Dacht dat het iets van crackling was.

Klopt, het was idd crackling. Ik kreeg gratis bij een bestelling bij Verbakel en gezien het filmpje waren mijn verwachtingen niet zo hoog. Maar toch een prima pot, maar een goede burst en mooie effecten

Back
Bovenaan