Horsebrand 100.000 klapper [2019-batch]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom wordt de naam Horsebrand gebruikt, want ik vraag mij af of deze mat wel een originele horsbrand is en dat er hier puur de naam wordt "gebruikt".
Krijg hier hetzelfde gevoel over dat een Belgische winkel producten verkoopt met de naam Bonbridge, maar dat is puur het label, want de cakes zijn absoluut geen Bonbridge.

Hoe heten die rollen precies master bsc?

0.5" Celebration cracker XL, waren echt super. Dikke knallers, formaat van de Mandarin. Alleen iets trager, maar als je er dus 2 op elkaar legt heb je een partij geweld in de straat dat nog lang duurt ook! En dat voor €90,- ( filmpje volgt nog ).

Waarom wordt de naam Horsebrand gebruikt, want ik vraag mij af of deze mat wel een originele horsbrand is en dat er hier puur de naam wordt "gebruikt".
Krijg hier hetzelfde gevoel over dat een Belgische winkel producten verkoopt met de naam Bonbridge, maar dat is puur het label, want de cakes zijn absoluut geen Bonbridge.

dat durf ik niet te zeggen, zal het volgend jaar eens vragen. ik had vorig jaar begrepen dat horsebrand definitief gestopt/failliet was, dus mijn verbazing was dan ook groot toen ik dit jaar nieuwe rollen onder het horsebrand label in de schappen zag liggen...

moet zeggen dat het wel alle overeenkomsten heeft, maar ja die chinezen kunnen natuurlijk alles namaken.

maar oke, ik ga kijken of ik dit kan achterhalen bij hq fireworks, salon roger of loots..

0.5" Celebration cracker XL, waren echt super. Dikke knallers, formaat van de Mandarin. Alleen iets trager, maar als je er dus 2 op elkaar legt heb je een partij geweld in de straat dat nog lang duurt ook! En dat voor €90,- ( filmpje volgt nog ).

klopt, kwa tijd krijg je meer waar voor je geld met de celebration cracker... toch vond ik deze wat harder....het is eigenlijk een soort mix van de celebration cracker en de zena mandarin (de mandarin gaat nog sneller).

dus tja het is maar net waar je van houdt... ik zou persoonlijk bijvoorbeeld kiezen voor 2x celebration crackers aan elkaar om 12 uur, dan deze horsebrand in het midden of als afsluiter...

maar ik zou van deze horsebrand wel 2 aan elkaar maken dan heb je kwa tijdongeveer een minuut plezier.... en als je er 2 koopt kan je altijd een leuke korting afdingen.

niet eens zo slecht eigenlijk...durfde hem zelf niet te kopen, dacht dat hij tegen zou vallen...maar zoiets is perfect voor rond 18:00 uur.

De Skul thunder was bij Loots in de actie in combinatie met de 100k van horsebrand. Kostte 100 euro samen. Prima deal wat mij betreft. En ik deed de Skul idd om 18:00. Leuk om mee te openen.

voor het eerst 30k rol horsebrand van de loots mogen beschouwen.
Was absurd hard!!! iedereen die keek kon het geluid niet aan en deed zijn handen voor de oren,
was pijnlijk hard.
de 30k rol was in 4 stukken, blijkbaar moesten we zelf doorlonten

Bij Loots getwijfeld tussen deze en de Beijing Celebration cracker, die was ook 100 euro.
Uiteindelijk die laatste genomen, die was zeker niet slecht, maar als ik dit zie misschien toch verkeerde keuze gemaakt.

Bij Loots getwijfeld tussen deze en de Beijing Celebration cracker, die was ook 100 euro.
Uiteindelijk die laatste genomen, die was zeker niet slecht, maar als ik dit zie misschien toch verkeerde keuze gemaakt.

die is zeker ook niet verkeerd hoor, die had ik vorig jaar ook eentje...zo uit mijn hoofd knalt die wel wat minder dan de nieuwe horsebrand maar duurt hij wel wat langer..

voor het eerst 30k rol horsebrand van de loots mogen beschouwen.
Was absurd hard!!! iedereen die keek kon het geluid niet aan en deed zijn handen voor de oren,
was pijnlijk hard.
de 30k rol was in 4 stukken, blijkbaar moesten we zelf doorlonten

heb je hem open geknipt dan? in principe zou je hem gewoon moeten kunnen uitrollen en afsteken. het zijn wel 4 losse matten (bij de celebration cracker zijn het ook allemaal losse matjes) maar dat papier eromheen houdt alles bij elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan