Horsebrand 100.000 klapper [2019-batch]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Horsebrand 100.000 klapper - 2019 batch
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 100.000 schoten
Effectomschrijving: De nieuwe versie van de originele en befaamde horsebrand 100.000 rol!
Tijdsduur: ... sec
Kartoneenheid: ...
Classificatie: Cat. F2
Adviesprijs: €99,00
O.a. te koop bij: hq fireworks / loots

OiGpaFP_d.jpg

omschrijving:

DE ENIGE ECHTE HORSEBRAND 30.000 EN 100.000 KLAPPERS ZIJN ER WEER!

100.000 knaller (zilverkruit/flashkruit) van nitraat kwaliteit. Deze mat knalt verschrikkelijk hard in een redelijk snel tempo. De 100.000 klapper zit in een folie verpakt, hierdoor blijven alle knallers bij het uitrollen van de mat intact en heeft deze mat geen last van eventuele regenval.

Wij danken HQ Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

er zijn 30.000 rollen en 100.000 rollen te koop. momenteel beiden uitverkocht, maar nieuwe rollen komen rond juni/juli weer binnen heb ik begrepen.

ik heb er nog geen filmpjes van kunnen vinden, maar zal er komende jaarwisseling zelf eentje maken.

He een cat F2 rol, zou die volgend jaar nog mogen?:bonk:

ik denk dat hij een beetje in dezelfde categorie valt als die celebration crackers van zena, die zijn ook f2 volgens mij en blijven ook volgend jaar nog gewoon te koop heb ik begrepen.

voor zover ik weet gaan alleen de clementine en die rt809 uit het assortiment.

moet zeggen dat hij een stuk breder is dan de mandarin en celebration cracker van zena.

de donkerrode is de mandarin van zena, hier zie je duidelijk het verschil:

3VVybnG_d.jpg

vergelijking aan de hand van schaar:

UtQG5Yi_d.jpg

foto van zijkant (al is dit de 30k rol):

1Erohzp_d.jpg

ander perspectief:

LuuLmsG_d.jpg

en moet zeggen dat hij kwa structuur inderdaad het uiterlijk heeft (en hetzelfde ruikt) als de originele horsebrands, al lijken de rotjes (met name de grote) iets kleiner. maar ben nu wel erg nieuwsgierig geworden naar de uitwerking.

4Jj3VM5_d.jpg

ps. misschien overbodig om te zeggen, maar het is dus niet de bedoeling dat je hem open knipt zoals hierboven is gedaan! Net als bij de andere belgische rollen dien je hem simpelweg uit te rollen en kan je hem direct afsteken. bovenstaande foto is dus puur bedoeld om te laten zien hoe het er van binnen uit ziet!

Super goede rol dit! Was genieten. Knalde de Mandarin van Zena er uit. Beste rol uit Belgie op het moment.

Straatvideo:

Laatst bewerkt:
inderdaad, enorme verrassing deze rol. vond hem echt vergelijkbaar met de oude horsebrand. knalde gigantisch goed... ik moet nog even het filmpje in elkaar flansen en dan vergelijken met de zena celebration cracker, maar voor mijn gevoel was deze nieuwe echt een stuk harder.

voor nu zeg ik dus dat dit echt met stip de beste mat is die momenteel in omloop is. knalt zelfs stukken beter dan de illegale triplex rol.

enig nadeel alleen dus dat er geen eindbom aan zit, maar oke dat is met alle “legale” rollen het geval. bovendien is die eindbom van triplex enorm slecht, dus je kan beter zelf een eindbom maken van een mandarin oid.

maar nogmaals, deze presteerde boven verwachting goed!

hier mijn (slechte) filmpje. helaas ging alles fout wat fout kon gaan. camera niet top, geluid niet top...en rol stopte ermee, maar dat laatste was een fout van mij.

was namelijk een 200.000 knaller die bestond uit 130.000 van de nieuwe horsebrand, plus zena mandarin.

die nieuwe horsebrand ging zo hard dat hij het verbindingsstuk naar de mandarin eraf knalde...is mij in al die jaren nog nooit gebeurt grrrrrr, maar oke, eigenlijk zie je nu precies de hele 130.000 van de nieuwe 2019 horsebrand versie. stuk van de mandarin en eindbom deed het dus niet :(

maar was echt een super goede rol...aanrader!

De concurrent verkoopt met Black Friday en andere acties 2 vergelijkbare rollen voor €90,- . Lekker daar inslaan dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan