Horse Tail

Artikelnummer: NL106
Artikelnaam: Horse Tail
Aantal Schoten: 22 Schoten
Effectomschrijving: Horse tails
Richtprijs: €22,-

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Deze cake heeft 12 schoten, het effect is crackling met groene of rode glitters die naar beneden vallen. Heb deze cake zelf gehad en vond het een mooi en erg fel effect. Wel had de prijs iets omlaag gemogen aangezien deze maximaal 180 gram bevat.

Heel apart dit, nog nooit eerder gezien, maar het is wel gaaf. :D

Toch veel sterren die tot de grond branden en daar nog even blijven doorgaan zelfs, apart dat dit zomaar door de keuring komt dan, zijn ze vaak nogal scherp op. :wink:

mooi efect maar komen de blinkers echt helemaal tot de grond gys013?
lijkt me mooi maar iet in een doorsnee straatje

Hee 3xh!
Die komen gaan denk ik uit een halve meter boven de grond.
Maar als je een showtje neer zet lijkt het me niet verstandig deze er tussen te zetten.
Anders kan het normaal in de straat hoor ;)

In Geel deze potten dus gezien en wat zijn het beauties zeg.
Mooie crackling wolk met schitterende blinkers die omlaag vallen.

hmm dit efeckt kom je niet vaak tegen .
het is toch iets waar van je houden moet .
verder vind ik hem eg duur voor en cake van 180 gram

ik vond dit ook een hele goede cake, ik had hem al op het lijstje staan voor dit jaar maar deze ga ik toch proberen in de show te verwerken.

Ik stond met open mond te kijken toen deze cake`s in geel werd afgestoken. Wat een mooi effect is dat zeg. Jammer dat ie enkel in het duurdere Nederland te verkrijgen is en niet in Olen voor een gunstiger prijsje.

prachtig gezicht zeg,dat dit toegestaan is idd.helmpje op dan maar.

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat me de Belgische versie ook de NL is aangepast. Geen brandende blinkers meer tot op de grond.
Overigens is deze pot ook al jaren te vinden bij Original in Belgie, maar dan niet in de Herlat serie, maar als Original (B104)

Back
Bovenaan