horse 100.000 rollen hardix

Je kan er op rekenen dat het geen geweldige rollen zijn. In nederland kunnen ze niet zo'n rollen maken net als in België. Verder niet echt veel ervaring met die rol. Maar het zal niet echt geweld zijn. :wink:

Heb er hier een stuk of 6 a 7 van meegemaakt, sommige niet uitgerold. Knalt nog wel redelijk, maar het is natuurlijk geen vergelijk met belgische rollen. Het lijkt een beetje op een matje van rotjes. Rollen van andere merken heb ik nog niet gehoord.

Prijs is bij mijn dealer van 69,95 naar 57,50 gegaan.

Ik vind zulke rollen er altijd wel leuk uitzien, maar 57,50 voor een legale 100K vind ik gewoon te veel geld.

Je kan er op rekenen dat het geen geweldige rollen zijn. In nederland kunnen ze niet zo'n rollen maken net als in België. Verder niet echt veel ervaring met die rol. Maar het zal niet echt geweld zijn. :wink:
Maken ze deze rollen in Nederland??? :D

Ben toch ook wel benieuwd naar ervaringen met de XXXL Horsebrand 125.000 rol (wat een mond vol) van Hardix. Gaat bij mijn verkooppunt voor slechts €29,95 :D Knallen zullen niet veel zijn, maar hoe zijn tempo en ritme van deze specifieke rol?

Kan geen ervaring erover vertellen, maar het is altijd leuk voor die 30euro om hem dubbellaags te maken of wat dan ook. Kan je toch nog een beetje genieten van je rolletje.

Zou eerder nog een paar euro bijleggen en de aftershock thunder halen, maar dat is persoonlijk

Haha, ja als je het zo ziet kan je geen enkel vuurwerk met elkaar vergelijken. Het is allebei vuurwerk en het gaat bij beide om de knallen. Die mat pruttelt een beetje en de aftershock thunder knalt als een gek. Nou dan is de keus voor mij snel gemaakt.

Hoe presteerde deze, vooral qua tempo en snippers?

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is mijn ervaring met deze rollen! Had er 2 van dit jaar, (30euro per stuk) en gingen wat mij betreft best lekker! Je hebt uiteraard veel minder geluid als je er één afsteekt..
Leuk over een boom heen gedrapeerd geeft deze rol best een hoop lol :wink: Ook te horen aan de reacties van de toeschouwers.
Vond overigens de eindbom erg goed!

ik haal dit jaar voor t eerst deze rol omdat ik benieuwd ben hoe deze in werkelijkheid knalt en snippert k zal dr een film van maken als je er dan nog wat aan hebt trouwens wel film overdag :)

Ik had hem dit jaar hier is een foto en het filmpje ervan
En hij ging best hard en als je te dicht bij staat word je geraakt

2ex643o.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=42WRYsPN6Bs

Deze rol verlochten ze vroegah..(3jaar gelefen) ook bij Lesli vuurwerk.
Ik vond deze rol toen ook verrassent hard.
Echter geen snipper factor maar wel een hoge bentoniete stopjes factor.
Ik had um toen voor 45 euro.
En vond um zijn geld best wel waard.
.

Ik wil dit jaar voor het eerst een Nederlandse rol kopen.

En kan deze rol krijgen voor €29,95. Doen?
Denk het wel, aangezien de kosten ook nog eens door twee wordt gedeeld, ik en stookmaat.

Heeft er iemand day-after foto's die deze rol heeft afgestoken?
Ben benieuwd hoe rood de straat wordt van deze mat!

Back
Bovenaan