Hoogvliet 20-06-2009

moontan

VWC lid
20 juni 2009 vuurwerk te Hoogvliet

plaats : Hoogvliet
provincie : Zuid Holland
Wie : Wagenvoort Vuurwerk
Wat : Consumentenvuurwerk
Waar : Hoogvliet, recreatiepark De Heerlijkheid
Tijd : 23.00 uur

Voor de eerste keer vuurwerk op deze lokatie.
Dus voor de vaste bezoeker niet naar de oude lokatie rijden.

Met dank aan Vincent voor de tip.

Misschien ff een kijkie nemen maar waar is dit weet iemand dat?
Ken niks vinden over de recreatiepark ben wel bekend in hoogvliet maar namen zeggen me niks.

Ik vond nog wat foto's die ik vorig jaar al op fpm had geplaats van de nieuwe lokatie. mocht je er nog niet uit komen , kan je me altijd pm-men

Hoogvliet.JPG

hoovliet.jpg

Hvliet_5_.JPG

Hvliet_2_.JPG

Dat is dat nieuwe park toch? volgens mij ging het daar vorig jaar niet door ofzo. Vin ik bel je misschien nog wel ff over Hoogvliet of je ziet me wel verschijnen!

Dat is dat nieuwe park toch? volgens mij ging het daar vorig jaar niet door ofzo. Vin ik bel je misschien nog wel ff over Hoogvliet of je ziet me wel verschijnen!

Is goed kerel, ben die dag gewoon thuis, van mij part kom je na het eten al.

dit is inderdaad de lokatie , waar het vorig jaar niet door ging.

Rond 18.00 uur ben ik even bij de jongens van van Wagenvoort wezen kijken.
Deze waren eigenlijk nog maar net begonnen. Maar hier alvast 2 opbouw foto's.

Als je vanavond komt kijken moet je naar de kruising (Venkelweg / Herikweg ) rijden in Hoogvliet. Dan zie je vanzelf het terrein van de Heerlijkheid liggen.
Achter het blauwe gebouw op het terrein bij het water , daar is het vuurwerk.

Kopie_van_DSC_0585.JPG

Kopie_van_DSC_0581.JPG

En een panorama foto van de schiet lokatie.

panorama.JPG

Ik ben net terug van de show. Ik moet zeggen dat het echt een goede show was! Er werd 20minuten goed gas gegeven. Mijn filmpje komt z.s.m.

Ik vond dit een lekker showtje! Leuk aan het water, af en toe zelfs effecten over het water geschoten. Lekker dichtbij gestaan om even de kruitdampen op te snuiven. Heb toch wel genoten van dit consumentenvuurwerk! Op het eind waren de knallen zelfs best hard te noemen!

Wagenvoort heeft ons gister weer een mooi consumenten showtje laten zien.
Voor het eerst op deze nieuwe lokatie , leuk bedacht door over het water naar elkaar te schieten. (levert ook mooie foto's op)
leuke afwisseling in het vuurwerk, door dat er dit jaar niet is gekozen om het elektrisch te schieten moest Bert steeds heen en weer rennen.
wel kon je merken dat er minder vuurwerk stond dan voorgaande jaren,
maar de creativiteit van d ehren hebben ze er toch weer wat mooi van gemaakt. Heren bedankt.

ojaa voor de foto liefhebbers.
mijn foto's zijn gemaakt op iso 100 en F11 (diafragma)
sluitertijd is afwisselend (bulp)

Hoogvliet_gif1.gif

Hoogvliet_gif2.gif

Vincent@
Ik heb de film inmiddels in zijn geheel bekeken.
Is inderdaad een hele leuke show geworden.
Ondanks dat de gehele show uit consumentenvuurwerk bestaat, wordt hij met name door het constante tempo, goede cakes, en de hoeveelheid, nooit saai.
Ik heb van je film genoten. Bedankt voor het delen en de moeite weer.

Ik heb hier ook nog een film van!

Wagenvoort heeft de locatie optimaal gebruikt. Cakes die schuin staan, recht omhoog en iets naar achteren waardoor de lucht op diverse plekken gevuld werd. Ook werd er vuurwerk vlak over het water afgeschoten waardoor je een leuk effect kreeg. Er stond minder vuurwerk dan dat we gewend zijn bij deze show maar ik vond hem toch leuk om te zien. Dus een leuke show met een leuke en goed gevulde finale.

Als je de film wilt downloaden moet je lid worden van vimeo en dan kan je hem hier (rechtsonder) downloaden in het originele formaat: Hoogvliet 2009 - Wagenvoort vuurwerk

Back
Bovenaan