Hoofddorp 30-04-2011

moontan

VWC lid
wanneer: 30 april Koninginnedag
plaats : Hoofddorp
provincie : Noord Holland
wie : nog niet bekend
wat : nog niet bekend
Locatie: Toolenburgerplas. Op de steiger voor restaurant Lieveling
tijdstip: 22.00 uur

Yep, tot mijn grote verbazing en verrassing zag ik dat er dit jaar voor het eerst sinds jaren een vuurwerkshow staat gepland met Koninginnedag in Hoofddorp. Uiteraard ben ik van de partij. De locatie staat weliswaar een goeie profshow toe (gebruikmakend van bijv. pontons), maar ik schat in dat het een bescheiden consumentenshowtje zal zijn. Maakt mij persoonlijk niet veel uit. Rond 21:30 aanwezig daar. :bye:

Gisteravond, samen met mijn oudste dochter naar de Tolenburgerplas geweest. Opbouw was op een zandwal en de afzetlinten stonden op betrekkelijk korte afstand van de cakes. Het bleek een prima consumentenshow met een leuke variatie aan artikelen. Er werd met de hand gefakkeld, wat ik stieken toch altijd nog de mooiste methode vind. De heren leverden een prima klus, ondanks de kleine pauzes die af en toe vielen, waarbij het publiek telkens inzette met applaus. Cakes werden veelal vanaf 2 posten simultaan gefakkeld. We hebben ons prima vermaakt. Echt een goede afsluiting van een mooie Koninginnedag.

De show duurde ongeveer 10 minuten. Ik heb alles op tape en zal het beeldmateriaal snel uploaden. Link volgt.

Groetjes,
Cameo

Laatst bewerkt:
Gisteravond, samen met mijn oudste dochter naar de Tolenburgerplas geweest. Opbouw was op een zandwal en de afzetlinten stonden op betrekkelijk korte afstand van de cakes. Het bleek een prima consumentenshow met een leuke variatie aan artikelen. Er werd met de hand gefakkeld, wat ik stieken toch altijd nog de mooiste methode vind. De heren leverden een prima klus, ondanks de kleine pauzes die af en toe vielen, waarbij het publiek telkens inzette met applaus. Cakes werden veelal vanaf 2 posten simultaan gefakkeld. We hebben ons prima vermaakt. Echt een goede afsluiting van een mooie Koninginnedag.

De show duurde ongeveer 10 minuten. Ik heb alles op tape en zal het beeldmateriaal snel uploaden. Link volgt.

Groetjes,
Cameo

Valt niets aan toe te voegen. Stond verder weg en was aan de late kant. Het begon dat ik aankwam en heb dus wel alles goed kunnen zien. Het is een mooie lokatie met goed zicht rondom de plas. Hopelijk is dit een begin van een leuke vuurwerk traditie in Hoofddorp op 30 april.

Back
Bovenaan