[Hong Deng Long] Paperless Firecracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Paperless Firecracker
Artikelnummer: R409
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Knalmat zonder papier
Prijs: €12,00

http://www.youtube.com/watch?v=_JR0H_v3lX8

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit niet een soort crackling lint?

Klopt. 2 stuks. Ik heb hem 2 jaar geleden gratis gehad, maar wel een leuke mat om te hebben. Is natuurlijk niet echt een mat, maar voor zijn formaat is het wel even schrikken dat er echte knallen vanaf komen. Hij weegt trouwens heel weinig.

Dit is echt een heel leuke en aparte rol. Het betreft luide crackling welke ongeveer even hard klinken als de boomerrotjes. Wat je niet op het filmpje ziet is dat het effect gepaard gaat met roodgekleurde lichtkogeltjes. De "eindbom" si ook bijzonder intens. je verwacht het niet van zo'n licht rolletje. Ik kan 'm iedereen aanraden "voor erbij". Uiteraard niet voor 12 uur, maar lekker in de vooravond.

Ik heb trouwens nog een beter filmpje van bovenstaande demo. Zal kijken of ik deze kan opsnorren.

Cameo

Okee, mijn filmpje was helaas ook met de fotocamera gemaakt. Maar zo heb je in elk geval een tweede invalshoek. Zal ook mijn avondfilmpje er nog eens bijzoeken.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

tjah, ik heb het matje 2 jaar geleden gratis gehad in de bunker. Ik vond hem voor 1x leuk, je zegt het jaar erop niet van ja die moet ik perse hebben.

conclusie: voor 1x is die leuk en daarna hoef je hem niet meer.

is het niet gewoon een soort 720 klapper net zoals die van lesli of zo
zo heel speciaal is het toch ook weer niet

Nee Leslifan, jij moet echt nog een keer goed naar het filmpje kijken. Het is geen 720-klapper en speciaal is het volgens mij wel degelijk. In Nederland ken ik alleen de "Crackling Whip" van B&W die enkellaags een soortgelijk effect geeft, maar dan zonder finale en een stuk minder heftig.

Smaken verschillen, en wat killerdome zegt kan ik ook enigszins inkomen (" ... voor 1x is ie leuk ..."),maar je doet het artikel mijns inziens tekort als je er naar refereert als niet speciaal. Zie het als; leuk/apart voor erbij.

Cameo

Nee Leslifan, jij moet echt nog een keer goed naar het filmpje kijken. Het is geen 720-klapper en speciaal is het volgens mij wel degelijk. In Nederland ken ik alleen de "Crackling Whip" van B&W die enkellaags een soortgelijk effect geeft, maar dan zonder finale en een stuk minder heftig.

Smaken verschillen, en wat killerdome zegt kan ik ook enigszins inkomen (" ... voor 1x is ie leuk ..."),maar je doet het artikel mijns inziens tekort als je er naar refereert als niet speciaal. Zie het als; leuk/apart voor erbij.

Cameo

je bedoelt de magic whip?

je bedoelt de magic whip?
Ja klopt. Qua materiaal/efefct komt deze in grote lijnen overeen met de Paperless Firecracker, maar deze heeft dan weer geen rode lichtkogeltjes.

Ach, zo'n artikel als deze moet je als liefhebber eigenlijk gewoon eens geprobeerd hebben. Je zult zien dat je aangenaam verrast bent over het effect. Met de Museumdudes hadden we er vorig jaar zelfs een karton van weggeschoten. Bij een van onze projecten hingen er meerdere naast elkaar aan een rek/boomtak gedrapeerd. En dit gaf een heerlijk luid crackling effect waar de straat voor uitliep.

Cameo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan