[Hong Deng Long] Mandarin 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Salon roger gaf aan dat de Mandarin 4000 uit dezelfde knallers bestaat als de oi kwok hun ofzo. Alleen de Mandarin is sneller.

Zijn er foto's van de nieuwe verpakking?
Want het was een ontzettend lompe doos. En daardoor was een karton ook al zo'n onhandelbaar lang gevaarte :bonk:

Ze blijven erg lekker!

Ik weet dat de mandarin 2000 een rol is en dat de mandarin 4000 uit vier losse stukken bestaat,maar wat is het verschil in knal dan?

Ik weet dat de mandarin 2000 een rol is en dat de mandarin 4000 uit vier losse stukken bestaat,maar wat is het verschil in knal dan?

De Mandarin 4000 zijn letterlijk 4 versnelde Oi Kwok Hun matjes in een doos. Dus dezelfde knallers als een Oi Kwok Hun van Salon Roger met een sneller lont erin. Dit heeft Roger me zelf uitgelegd. deze knallen scheller dan de Mandarin 2000 van Zena. de 2000 levert meer geweld en die zou ik je ook aanraden.

De nieuwe Mandarin 2000 die opgerold is heb ik zelf nooit gehoord in real life. de oude opgevouwen meerdere malen

Bedankt voor je uitleg,ik denk dat ik ze dit jaar alle twee probeer.Doordat ze alle twee de mandarin heten dacht ik aan hetzelfde product.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan