[Hong Deng Long] Mandarin 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze prijzen zijn nog niet 100% definitief, 1 oktober staan alle definitieve prijzen op de site ;)

Sorry voor de verwarring

'Wat in NL kan kan ik Belgie ook 'moeten ze gedacht hebben in Baarle.
Sjonge jonge ik vind ut steeds minder leuk worden dat vuurwerk...
Dat ut duurder word oke.. Maar producten met 5euro of meer verhogen... Nee dat kan niet.
Dat geld voor zowel de NL en de BE markt.
De 50k van de concurent is even duur.. Dan weet ik wel voor welke mat ik liever ga..
ik schrik hier eigelijk best wel van Original!! Ben ik juist niet van jullie gewent.

Mvg 3xh

Nee het is een truc van de NL overheid om ons gewoon in NL te laten shoppen zodat de schatkist hier lekker volloopt door de 21% op elk stukje vuurwerk en dan kan dat mooi weer naar griekenland :D

dan hoop ik dus echt dat ze kwa prijs het weer terug draaien!
Blijf met de poten van deze mat af.. de prijs van 38e vond ik hoog maar het product wel waard..
boven de 40e weet ik betere rollen te vinden..
Laat het een tip voor Original zijn!

Ik vind 45 euro nog steeds geen slechte prijs, voor de matten ga ik hoe dan ook naar belgie, en deze staat hoog op mijn lijst (dit jaar denk ik niet), maar goed ik heb het ervoor over.
wel een grote prijsverhoging in verhouding,, maar goed de mens betaald het ervoor, elk seizoen zijn de schatjes weer uitverkocht

Is het nou ook zo dat deze veel sneller is dan vroeger ? Ik lees heel veel berichten hier en daar dat dit ding nu tussen de 12 en 20 sec weg is ... wat ik voor 12 meter echt jammer vind ! Dus dan zou ik hem ook niet kopen.

Eindelijk terug binnen!
R502 Een Chinese traditie
r502-%20manderin2000.jpg

Heeft iemand deze mat Recent (afgelope o&n) gehad?
Zo ja, hoe was je ervaring kwa snipper factor en kwa snelheid en vollume?

Heeft iemand deze mat Recent (afgelope o&n) gehad?
Zo ja, hoe was je ervaring kwa snipper factor en kwa snelheid en vollume?

Heb hem bij mensen waar ik o&n mee vierde gezien ,

Vond hem tegen vallen tegen over vorig jaar .
Snipers ja maar niet zo fijn als vorig jaar
Geen trtrtrrtrr maar 45/55 sec ongeveer was voor mij zelf geen wow factor meer !
Maar goed kan ook aan weer gelegen hebben :)

Nou jojo

2 tegelijk gedaan, blijft toch echt een geweldige mat dit. Flinke knallen, goed tempo en overheerlijk rood tapijtje

Heb dezelfde vraag. Kan iemand zijn/haar ervaring delen?

Original heeft geen Horsebrand rollen maar van Chooet! Maar die zijn wel harder, die zijn natuurlijk dubbellaags en bevatten grote en kleine rotjes. En de Mandarin 2000 heeft enkel kleinere formaat rotjes. Ook bevat de 100.000 klapper 3 keer zo veel kruit als deze. Maar verder vind ik het een prima vervanger omdat ie gewoon goed hard gaat en lekker lang is! Als je het budget hebt dan zou ik dus voor de 100K rol gaan en anders voor de Mandarin.

Prima mat, alleen was die van mij wel erg snel voorbij. Maar zoals hierboven al beschreven, bij een goede korting is het zeker de moeite. Hierbij nog een filmpje van afgelopen jaarwisseling van deze mat met een nitraatmatje op het einde om het af te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan