[Hong Deng Long] Mandarin 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hadden de overburen van mijn ouders. Wat een snippers blijven hiervan over zeg. Geweldige knallen. Kortom een topper.

Gewoon een erg goede mat!
Ja de snippers die over blijven zijn prachtig rood van kleur en erf fijn van structuur/grote:wink:
De knal is ook niet geheel onbelangrijk!
Ja de knal is gewoon erg goed en fell.
het enige minpuntje is de tijds duur!
Heb je geluk dan duurt je rol/mat 30 tot 40 sec.
heb je peg is de rol/mat na 10 seconde klaar.
dit zeg ik uit eigen ervaringen!

Volgende week 2 tegelijk, zal hier wel filmpje posten

En heb je het filmphje al ergens op het net staan?
Ben erg benieuwd na jou beleving!

Vind dat je deze niet echt met de hindoe kan vergelijken.Deze is een stuk feller echt een mooie mat.

Hij blijft heerlijk deze mat. Ook al een aantal jaren gestookt en nog steeds is deze goed.

geweldig filmpje!
Eindelijk een filmpje waar je de snipper factor ook goed ziet!
Toppie kerel ga zo door!!

Dankje gozer! Echt een topper van een rol dit, snipperen tot en met en gewoon een heerlijk tempo met felle knallen!

dit is een van de beste matten voor zijn geld.
ik heb deze mat al meerdere jaren in de collectie, geweldig tempo en flinke snippers, de eerste keer wist ik niet wat me overkwam!

weet iemand of deze op voorraad is ergens in de winkels in belgie??

Ze waren in Olen gisteren nog niet op voorraad. Stond met grote letters op " Wordt Verwacht" op de mat geplakt.Weet uiteraard niet of de andere winkels ze op voorraad hebben.

In Baarle hertog zijn ze er ook niet.

Zo gauw ze er in Olen weer zijn, komen ze ook zsm naar Baarle

De lijst op avp houd Gijs van de tabak o thiek bij.. deze lijst is betrouwbaar.
Ga dus uit van die lijst, hij probeert hem zo vaak mogelijk up to date te houden.

'Wat in NL kan kan ik Belgie ook 'moeten ze gedacht hebben in Baarle.
Sjonge jonge ik vind ut steeds minder leuk worden dat vuurwerk...
Dat ut duurder word oke.. Maar producten met 5euro of meer verhogen... Nee dat kan niet.
Dat geld voor zowel de NL en de BE markt.
De 50k van de concurent is even duur.. Dan weet ik wel voor welke mat ik liever ga..
ik schrik hier eigelijk best wel van Original!! Ben ik juist niet van jullie gewent.

Mvg 3xh

Zal wel weer een bla bla verhaal op volgen van gestegen kosten grondstoffen, verschepen etc.

Ze maken hun eigen markt kapot op deze manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan