[Hong Deng Long] Black Salute

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was gewoon een hele lekkere mat weer, zeker voor de actieprijs van 5 euro p/s.
Aanrader is echt om er 2 tegelijk op te hangen. Eigenlijk is het ophangen van deze mat zeker een aanrader, omdat hij dan net een tikkeltje langer duurt.

Echt raar, ik vond hem afgelopen oud en nieuw veel beter dan voorgaande jaren! Hij knalde bij mij zelfs de chainthunders van chooet eruit. De knallen waren veel doffer en wat harder. En als toetje krijg je nog behoorlijk wat snippers, dit is echt een musthave.:D

Deze komt er bij mij zeker weer in dit jaar, echt een matje wat lekker hard en dof knalt. Er werd verteld dat het een klein stukje van een Bigbang is, maar ik vind hem toch zeker harder gaan.
Ik ga voor de 5 voor 25,- aanbieding, zo vind ik ze prijstechnisch stukken beter dan de 5K ook al heeft deze een eindbommetje. Een eindbom maak ik zelf van de Sixpack, dan heb je er 6

Ze zijn voor mij zoiezo kwa prijs/hardheid beter dan de 5K.

- Hij knalt harder
- Hij klinkt heel dof
- Hij duurd wat langer

Kwa snippers ligt het volgens mij een beetje hetzelfde: Veeeel :D

En ja de 5K heeft een eindbom, maar die vind ik niet eens zo heel intressant aangezien het te lang duurd voordat ie afgaat en hij niet heel erg hard is. Okee, het heeft wel toevoegende waarde aan de mat want zonder die eindbom zou de 5K geen 5K meer zijn. Maar de blacksalute is gewoon meer ze geld waard dan een 5K rolletje in mijn ogen.

Deze komt er bij mij zeker weer in dit jaar, echt een matje wat lekker hard en dof knalt. Er werd verteld dat het een klein stukje van een Bigbang is, maar ik vind hem toch zeker harder gaan.
Ik ga voor de 5 voor 25,- aanbieding, zo vind ik ze prijstechnisch stukken beter dan de 5K ook al heeft deze een eindbommetje. Een eindbom maak ik zelf van de Sixpack, dan heb je er 6
5 voor 25 euro? geldt die aanbieding bij de bunker?

EDIT: Ik lees net dat het bij de bunker is.
Maar geldt de aanbieding nog want het bericht was van vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Een 5000 rol mag dan wel korter (kwa tijd) zijn, maar dan heb je meer geweld!

Dat is jou mening, ik heb er vorig jaar van beide veel meegemaakt en zijn beide top. Alleen de blacksalute is in mijn ogen harder dan zelfs de chooet chain, en meer geweld dan de 5K. En bedankt voor het verbeteren van mijn o zo erge spelfout..:D

Dat is jou mening, ik heb er vorig jaar van beide veel meegemaakt en zijn beide top. Alleen de blacksalute is in mijn ogen harder dan zelfs de chooet chain, en meer geweld dan de 5K. En bedankt voor het verbeteren van mijn o zo erge spelfout..:D

Ik had ze afgelopen jaarwisseling ook allebei :) De blacksalute gaat wel harder maar de 5000rol gaat sneller vandaar de term "meer geweld".

Als ik het goed heb begrepen zijn blacksalutes nog steeds in de aanbieding... 3 stuks voor 16€ en 5 voor 25€? Dan ga ik er dit jaar weer een paar halen :D

ik heb me erg vermaakt met deze matten.
goede doffe knallen en een goed te noemen tempo, ze zijn hun geld zeker waard.
om na 12 uur zijn ze ook leuk in het donker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan