[Hong Deng Long] 60 Pieces Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: 60 Pieces Cracker
Artikelnummer: Z22A
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 2 stuks
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Nitraatmat 60 schoten
Prijs: Onbekend

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
en als je die van Zena bedoeld.
Nee absoluut niet, echt slecht deze dingen, zat totaal geen power achter.

en als je die van Zena bedoeld.
Nee absoluut niet, echt slecht deze dingen, zat totaal geen power achter.

Deze hebben schellere knallen wat bij de meeste als zachter overkomt t.o.v. de wat doffere knallen van de vorige versie. Ook hebben deze meer gele/goude lichtflitsen waar de oude versie een beetje een blauwe kleur had in mijn ogen.
:bye:

Wat een slechte dingen zeg, vergeleken met de Celebrationcrackers 60sh die Original eerder verkocht zijn deze echt slecht. Ik koop ze niet meer.

Wat een bagger matten, ik kreeg ze bij loots ter vervanging van de celebration matten die op waren. Helft gaat niet af en de knallers die afgaan word ik ook niet blij van. Slechte kwaliteit, laag tempo, zachte knallen.

Ja, had deze en 2x de 240 maar het was echt 3x niks. Daarentegen had ik 07/08 een Hong Deng Long 500sh chainthunder en die was wél echt top. Is de conclusie te trekken dat de kleine goedkopere matjes met minder zorg worden gefabriceerd ofzo?

Er zijn geen nitraatmatten 60, 240 of 500 meer te krijgen van Hongdenglong, deze zijn weg.
Er zijn enkel nog Nitraatmatten van chooèt op de 60 schots na, deze is er ook nog van Original(celebracion).
Maar dat zijn er niet veel meer.
Grtz Toon.

Sorry hoor ff offtopic:

Gaat de Celebration dan ook compleet weg? Want de chooet vind ik iets te snel gaan dus dan komt de keuze toch al snel op bonbridge als hong deng long ook al weg is...

ik had deze een keertje, ik zou het echt wel nog een keer willen alleen het is heel moeilijk om te krijgen.

Concept van de 60s is ook al wat achterhaald. Misschien komt er ter zijner tijd een ander leuk matje voor terug. Goede 90s matjes tegen een kostprijs van 1 a 1,50 euro? ZOu leuk alternatief zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan