Hollandivani

mooi he "tientallen containers mega voordeel", 1 x container is 23.000 kg is tussen de 1500 a 2000 dozen, om dozen / verpakkingen x hou het op 20 containers (kunnen er natuurlijk ook veel meer zijn) is 40.0000 dozen.
reken op uitruimen 1 container = ongeveer 2 uur is alleen al 40 uur bezig met uitruimen van de containers.

Wat is de bunker capaciteit van die gasten ?!? weet iemand dat..?

lekkere cijfers

mooi he "tientallen containers mega voordeel", 1 x container is 23.000 kg is tussen de 1500 a 2000 dozen, om dozen / verpakkingen x hou het op 20 containers (kunnen er natuurlijk ook veel meer zijn) is 40.0000 dozen.
reken op uitruimen 1 container = ongeveer 2 uur is alleen al 40 uur bezig met uitruimen van de containers.

lekkere cijfers

Dit is toch allemaal ''oud nieuws'' als je daar puntje bij paaltje staat hebben ze helemaal niets :p

Dit is een beetje een malafide ondernemer. Kom zelf uit die buurt en weet wie de eigenaar is, niet te vertrouwen en z'n familie ook niet. Dit zijn maffia praktijken en ze oefenen grote druk uit om je te laten kopen. Oplichter is een beter woord. Mensen ga niet heen, het is een lokkertje! Deze mensen hebben niks goeds in de zin en verkopen rotzooi. Hoop dat ze eindelijk eens in de fout gaan en ze hun criminele zaakje kunnen opdoeken

Dit is een beetje een malafide ondernemer. Kom zelf uit die buurt en weet wie de eigenaar is, niet te vertrouwen en z'n familie ook niet. Dit zijn maffia praktijken en ze oefenen grote druk uit om je te laten kopen. Oplichter is een beter woord. Mensen ga niet heen, het is een lokkertje! Deze mensen hebben niks goeds in de zin en verkopen rotzooi. Hoop dat ze eindelijk eens in de fout gaan en ze hun criminele zaakje kunnen opdoeken

:shocked: :shocked: :shocked:

Dan sta je ook niet sterk in je schoenen.
Als je niks wil kopen dan koop je niks !
Hoe voeren ze de druk op jou uit dan ?
Ben daar vaak zat geweest zonder wat te kopen.
Je heb eerder de drang om wat te kopen omdatbje het zonde vind om zonder vuurwerk weg te gaan.
Vind het allemaal wat ver gaan om te zeggen dat hun hele familie niet te vertrouwen is !
En alles word ieder jaar gecontroleerd !
Ieder mag een mening hebben maar je moet wel redelijk blijven.

Nou of die familie malafide is dat weet ik zo net nog niet. Ik spreek ze heel af en toe maar krijg niet de indruk dat ze naast het vuurwerk en de kledingverkoop nog meer handelswaar hebben.

Maar Sander, ze voeren misschien geen druk op. Maar wanneer je daar in de winkel staat en je bij de entree word opgevangen door 3 beveiligers die je aan blijven kijken tot dat je wat hebt gekocht, en 7 a 8 man achter de balie die 9 van de 10 keer aan het doen zijn buiten de oer Hollandse kamper- playlist nog een volume harder te zetten (om 4 uur in de ochtend wanneer er niemand in de winkel staat verder). Ze dwingen je verder om producten de nemen die net wat duurder zijn dan wat je wou uitgeven want de goedkopere artikelen zijn er niet of nooit geweest.

Ze verkochten er trouwens de Black Thunder van Mania uit mijn hoofd, deze kostte daar 65 euro. Kan je nu overal krijgen voor 50 euro volgens mij. Doordat ze onbekende producten voornamelijk verkopen weet je eigenlijk niet wat de prijzen doen bij andere winkels. Omdat ze niet willen dat je op je telefoon kijkt daar heb je ook geen idee wat het doet. Het ziet er uit als een formaatje 4- Seasons maar de kwaliteit laat de wensen over.

lekkere cijfers

Ze hebben 3 grote bunkers die ieder in 2 verdeeld zijn en die zijn weer te vergelijken met de bunkers die andere 'kleinere' vuurwerkverkopers hebben. Ik zal als ik er ben foto's proberen te maken. Vorig jaar oa de transbomber XXL, big platina crystal en wat andere leuke blokken meegenomen voor nog geen 450 euro.

Tsja, ze hanteren al jaren de formule van schreeuwende koppen in hun pagina vullende advertenties. Ik denk dat genoeg mensen er in trappen en zij een leuke cent verdienen aan de vuurwerkverkoop. We moeten niet vergeten dat de groep liefhebbers die wat meer kennis van de materie hebben slechts een procenf of 5 is. Die weten wat zij kopen en trappen niet in deze verkoop technieken.

Heeft er iemand nog foto's waar duidelijke prijzen op te zien zijn in de showroom van afgelopen jaar? Of nog goed weet wat de producten kosten?

Dat staat toch ook in de advertentie. Samen met een deel Rubro/Vuurwerkdiscounter trouwens.

Ben er vorig jaar geweest en veel beloftes aan de telefoon en op mail maar hebben helemaal niks heb er aleen de cardinal of souls gekocht toen voor 119 maar in de Freak actie betaal je dat ook of minder dat was t enige goede verder Groote potten gevuld met lucht en die gaan toren hoog voor mij eenmaal noooooooit meer

Back
Bovenaan