MikosjePyro
VWC lid
Ja, ooit eens over nagedacht om het te bezoeken
Maar doe ik absoluut echt niet, krijg er zelfs de kriebels van!
Gewoon doen en Maak er een leuk filmpje van hoe het er aan toe gaat wij zijn benieuwd haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ooit eens over nagedacht om het te bezoeken
Maar doe ik absoluut echt niet, krijg er zelfs de kriebels van!
Bekijk bijlage 78175
Bron: https://hollandivani.nl/wp-content/uploads/2023/12/2023_12-adv-Hollandivani-266x398mm-1280x1915-1.pdf
Blijft hilarisch die advertenties van ze...
Gewoon doen en Maak er een leuk filmpje van hoe het er aan toe gaat wij zijn benieuwd haha
Daar zit ik al jaren op te wachten, vooral de gezichten van klanten die er elk jaar weer intrappen!
Nee, dan krijg je waarschijnlijk te horen dat de container met die producten pas in de ochtend aankomtEn als je gebruik maakt van de nachtverkoop en dus één van de eersten bent is dan ook veel al uitverkocht?
Allemaal top producten het meeste is 20mm en heeeel veel shots , blijkbaar spreekt het somige aanNee, dan krijg je waarschijnlijk te horen dat de container met die producten pas in de ochtend aankomt
Iemand nog geweest?
Vanmiddag even langsgeweest om te kijken wat de situatie is. Vroeger kon je met geluk nog wel wat vinden, zoals een pakje thunderking voor een paar euro’s o.i.d. Ze hadden alleen cakes en compound blokken. ‘Scherp’ geprijsd, niks over te vinden wat ze nou doen en waarschijnlijk allemaal 20mm + kooiloos. Er zijn 4 cakes te koop die ‘XXL’ burst hebben, vrij groot zijn, maar waarschijnlijk komt er lucht uit. Ik vroeg nog aan een medewerker wat de compounds doen, want ik kon dus niks vinden op het web. Zijn antwoord was: ja ik kan er niks aan doen als het niet gefilmd is . Mensen liepen naar buiten met grote compounds, die vrij dun waren, dus veel pearls, kleine effecten en fluiters ertussen denk ik..
Muziek op de achtergrond was niet aan te horen, keihard ook en de toko rook naar eten. Iedereen moet weten, dat snap ik, maar ga dan even 1 voor 1 achter eten denk ik dan, ipv dat de hele toko naar knoflooksaus ruikt.
en ohja, er hing nog een ‘MEGA’ fonteinenpakket voor 5 euro, wat op een set van cat 1 fonteinen leek.. gewoon niet gaan. Er zijn betere plekken in NH: Bofi, Vuurwerk Beverwijk, Huizen, Makkelie, etc..
Bekijk bijlage 78175
Bron: https://hollandivani.nl/wp-content/uploads/2023/12/2023_12-adv-Hollandivani-266x398mm-1280x1915-1.pdf
Blijft hilarisch die advertenties van ze...
Volgens de advertentie zouden ze de Mei Tai Tailgate voor 150 euro verkopen, dat klonk bijna te mooi om waar te zijn totdat ik in een Facebookgroep een foto zag van iemand die hem daadwerkelijk had gekocht! Ik wilde direct in de auto stappen voor deze buitenkans, maar zag dat hij geen 270 shots maar 264 shots had en het een limited edition betrof. Ik vertrouwde dit niet helemaal en heb hem niet gekocht.
Zag ik later een foto van iemand die had de doos opengemaakt en tadaaa.... 4 500 gram cakes met ieder 66 shots (niets in W-shape) en de andere helft van de doos was gewoon gevuld met lucht! Het enige woord wat ik hiervoor kan bedenken is oplichting
Ze adverteren nog steeds in lokale weekkranten, exact zoals de PDF is.Dank voor deze folder, gelijk de PDF versie opgeslagen!
Vroeger kwam deze folder (beter gezegd flyer) als hele of halve pagina mee in de lokale krant, maar sinds deze kranten niet meer worden gedrukt/verspreid, niet meer. Ze hadden toen wel "foto's" van enkele artikelen, nu vrijwel geen
Volgens de advertentie zouden ze de Mei Tai Tailgate voor 150 euro verkopen, dat klonk bijna te mooi om waar te zijn totdat ik in een Facebookgroep een foto zag van iemand die hem daadwerkelijk had gekocht! Ik wilde direct in de auto stappen voor deze buitenkans, maar zag dat hij geen 270 shots maar 264 shots had en het een limited edition betrof. Ik vertrouwde dit niet helemaal en heb hem niet gekocht.
Zag ik later een foto van iemand die had de doos opengemaakt en tadaaa.... 4 500 gram cakes met ieder 66 shots (niets in W-shape) en de andere helft van de doos was gewoon gevuld met lucht! Het enige woord wat ik hiervoor kan bedenken is oplichting