Hollandivani

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een hilarishe winkel is dit als ik al de verhalen op google reviews mag geloven. Die 2 uitbaters op de foto lijken me ook echte leuke kerels ...

Vanmiddag even langsgeweest om te kijken wat de situatie is. Vroeger kon je met geluk nog wel wat vinden, zoals een pakje thunderking voor een paar euro’s o.i.d. Ze hadden alleen cakes en compound blokken. ‘Scherp’ geprijsd, niks over te vinden wat ze nou doen en waarschijnlijk allemaal 20mm + kooiloos. Er zijn 4 cakes te koop die ‘XXL’ burst hebben, vrij groot zijn, maar waarschijnlijk komt er lucht uit. Ik vroeg nog aan een medewerker wat de compounds doen, want ik kon dus niks vinden op het web. Zijn antwoord was: ja ik kan er niks aan doen als het niet gefilmd is :). Mensen liepen naar buiten met grote compounds, die vrij dun waren, dus veel pearls, kleine effecten en fluiters ertussen denk ik..

Muziek op de achtergrond was niet aan te horen, keihard ook en de toko rook naar eten. Iedereen moet weten, dat snap ik, maar ga dan even 1 voor 1 achter eten denk ik dan, ipv dat de hele toko naar knoflooksaus ruikt.

en ohja, er hing nog een ‘MEGA’ fonteinenpakket voor 5 euro, wat op een set van cat 1 fonteinen leek.. gewoon niet gaan. Er zijn betere plekken in NH: Bofi, Vuurwerk Beverwijk, Huizen, Makkelie, etc..

Vanmiddag even langsgeweest om te kijken wat de situatie is. Vroeger kon je met geluk nog wel wat vinden, zoals een pakje thunderking voor een paar euro’s o.i.d. Ze hadden alleen cakes en compound blokken. ‘Scherp’ geprijsd, niks over te vinden wat ze nou doen en waarschijnlijk allemaal 20mm + kooiloos. Er zijn 4 cakes te koop die ‘XXL’ burst hebben, vrij groot zijn, maar waarschijnlijk komt er lucht uit. Ik vroeg nog aan een medewerker wat de compounds doen, want ik kon dus niks vinden op het web. Zijn antwoord was: ja ik kan er niks aan doen als het niet gefilmd is :). Mensen liepen naar buiten met grote compounds, die vrij dun waren, dus veel pearls, kleine effecten en fluiters ertussen denk ik..

Muziek op de achtergrond was niet aan te horen, keihard ook en de toko rook naar eten. Iedereen moet weten, dat snap ik, maar ga dan even 1 voor 1 achter eten denk ik dan, ipv dat de hele toko naar knoflooksaus ruikt.

en ohja, er hing nog een ‘MEGA’ fonteinenpakket voor 5 euro, wat op een set van cat 1 fonteinen leek.. gewoon niet gaan. Er zijn betere plekken in NH: Bofi, Vuurwerk Beverwijk, Huizen, Makkelie, etc..

Volgens de advertentie zouden ze de Mei Tai Tailgate voor 150 euro verkopen, dat klonk bijna te mooi om waar te zijn totdat ik in een Facebookgroep een foto zag van iemand die hem daadwerkelijk had gekocht! Ik wilde direct in de auto stappen voor deze buitenkans, maar zag dat hij geen 270 shots maar 264 shots had en het een limited edition betrof. Ik vertrouwde dit niet helemaal en heb hem niet gekocht.

Zag ik later een foto van iemand die had de doos opengemaakt en tadaaa.... 4 500 gram cakes met ieder 66 shots (niets in W-shape) en de andere helft van de doos was gewoon gevuld met lucht! Het enige woord wat ik hiervoor kan bedenken is oplichting:bonk:

Is voor mij vlakbij.
Ben er echter nog nooit geweest, heb er nog nooit ook maar iets positiefs over gehoord.
Lange wachtrijen
Acties zijn altijd (uitverkocht) lokkertjes :yes:

Voor mij dus altijd een dikke :no: geweest daarheen te gaan.

Niet veel maar wel genoeg andere shops in de regio die wel betrouwbaar zijn.

Dank voor deze folder, gelijk de PDF versie opgeslagen!

Vroeger kwam deze folder (beter gezegd flyer) als hele of halve pagina mee in de lokale krant, maar sinds deze kranten niet meer worden gedrukt/verspreid, niet meer. Ze hadden toen wel "foto's" van enkele artikelen, nu vrijwel geen.

Ik heb als klein kind vroeger wel genoten van dit soort advertenties. Was qua locatie voor mij destijds onbereikbaar vuurwerk (B&W, Lidu Collection, Star Collection), dus vond hun advertenties wel wat hebben, maar hun productomschrijven waren vaag/twijfelachtig. Al hadden veel winkeliers in die tijd gewoon een afgedrukt sheetje als bestelformulier.

Sinds de komst van internet en VWC wel e.e.a. gelezen over deze zaak maar er nooit heen geweest. Als ik sommige ervaringen lees, maar beter ook. :D

Volgens de advertentie zouden ze de Mei Tai Tailgate voor 150 euro verkopen, dat klonk bijna te mooi om waar te zijn totdat ik in een Facebookgroep een foto zag van iemand die hem daadwerkelijk had gekocht! Ik wilde direct in de auto stappen voor deze buitenkans, maar zag dat hij geen 270 shots maar 264 shots had en het een limited edition betrof. Ik vertrouwde dit niet helemaal en heb hem niet gekocht.

Zag ik later een foto van iemand die had de doos opengemaakt en tadaaa.... 4 500 gram cakes met ieder 66 shots (niets in W-shape) en de andere helft van de doos was gewoon gevuld met lucht! Het enige woord wat ik hiervoor kan bedenken is oplichting:bonk:

Heb je de foto's nog? We zijn wel benieuwd. :)
Wel vreemd dat dit kan trouwens. Importeren zij zelf dit vuurwerk of is het een bestaande importeur die het voor hen doet? Lijkt mij dat weinig bestaande importeurs dit zo af willen wikkelen?

Laatst bewerkt:
Dank voor deze folder, gelijk de PDF versie opgeslagen!

Vroeger kwam deze folder (beter gezegd flyer) als hele of halve pagina mee in de lokale krant, maar sinds deze kranten niet meer worden gedrukt/verspreid, niet meer. Ze hadden toen wel "foto's" van enkele artikelen, nu vrijwel geen
Ze adverteren nog steeds in lokale weekkranten, exact zoals de PDF is.

Ze maken handig gebruik van de namen van de echte toppers om je op het verkeerde been te zetten:
Palm Display XXL > Espada Palms Display Box
Celebration > Strong Celebration
Super Gold 2.0 > Superior Gold
Mei Tai 2.0 Edition > Mei Tai Tailgate
Super Platinum XXL > Platinum Sensation
Tripple XXL > Triple X

Dit is gewoon oplichting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan