Holland Party @ Fallas 2011

Op een illegaal feestje is het in NL: graag het terein verlaten. Alleen de organisatie wordt dan op figuurlijk op z'n vingers getikt.
Ik denk dat als je daar een illegaal feestje organiseert het heeeeeeel anders gaat...

Inderdaad het motto van de guardia civil (spaanse politie) is niet voor niks
Todo por la patria. Wat wil zeggen: alles voor ons vaderland.
Ze zijn niet flauw daar. Heb vaak zat in spanje gezien dat gasten helemaal afgeslagen worden door de guardia civil. Vaak ook nog eens onschuldig omdat ze daar eerst meppen voor ze pas kijken wat er daadwerkelijk aan de hand is. En hollanders hebben al geen goede naam daar.

Dus u zijt gewaarschuwd :D

Het is niet mijn bedoeling om ergens in de stad zomaar een feestje te organiseren.. Dit kwam van mijn spaanse vrienden zelf af.. gewoon een plek voor een kroeg waar de boxen buiten gezet worden en dan een feestje voor de kroeg, ZONDER VERGUNNING! Dit risico ligt dan bij de Spaanse eigenaren & de spaanse vrienden..

klopt idd dat nederlanders een slechte naam hebben, maar velen van ons hebben het er ook zelf naar gemaakt..

Beetje jammer dit, is een klein groepje die bezig is alles te verpesten, het overgrote deel is er puur om te genieten en niet de boel naar de tering te helpen!

Helaas is het onmogelijk om tijdens deze dagen iets van de grond af te krijgen. Geen enkele horecazaal wil meewerken, en open-air is simpelweg te duur.

Misschien dan maar een soort van illegale organiseren ;)

Klopt natuurlijk niks van.
Ik heb vorig jaar een kei tof dinner gehad in een bepaald etablissement, met allemaal Nederlandse vuurwerk liefhebbers.
Dat was echt kei gezellig en de eigenaar maakt er geen probleem van, dat wij herrie maken, omdat het wel het op een beschaafde manier deden.

En zo heb ik en ook andere Nederlandse vuurwerk liefhebbers ook andere toffe dingen gedaan, wat zonder de Valencianen niet te regelen was.

Wat ik wil zeggen, je bent te gast in een buitenlandse stad/land.
Dan moet je niet gaan klootviolen, maar gedrag jezelf gewoon netjes.
Wil je klooien doe het dan thuis, dan hoeven anderen de zooi niet op te ruimen.

Ik ben ook geen heilige, maar wie respect zaait zal respect oogsten.
Gedrag je gewoon netjes, je bent te gast, dus gedrag je als een gast.
Want Nederlanders die wel normaal feest vieren, worden wel de dupe van de genen die het verklooien.

Het gaat hier ook niet om een dinner maar om een zover ik goed gelezen heb een hardstyle/core feest en das evve net wat anders en stukken lawaaieriger :p

Wat loopt iedereen nou te jammeren over de politie daar, als je je daar netjes gedraagd, zal er niks gebeuren.
Dus als we harde muziek op hebben staan, en we gedragen ons gewoon, komen ze je echt niet zomaar neerknuppelen, misschien gedogen ze het wel als je het op een rustige plek doet ... Wel als je niet gelijk luisterd ja.
Ik vind dat veel mensen hier op het forum maar met elkaar mee praat, met politie dit en dat afpakken van vw enz. Als jullie zoveel negatieve ervaring heb met hun, zal je zelf ook niet zo netjes hebben gedragen. Ik was er vorig ook bij, heb alles lopen stoken daar, geen 1x wat afgepakt, wel gewaarschuwt van kan je ff daar of daar heen. Maargoed ik wil gewoon zeggen dat ik zin in een NL feestje daar heb, en dat als we met ze alle rustig houden, er niks aan de hand kan zijn. Gr

Ik vind dat veel mensen hier op het forum maar met elkaar mee praat, met politie dit en dat afpakken van vw enz. Als jullie zoveel negatieve ervaring heb met hun, zal je zelf ook niet zo netjes hebben gedragen. Ik was er vorig ook bij, heb alles lopen stoken daar, geen 1x wat afgepakt, wel gewaarschuwt van kan je ff daar of daar heen.

Dan heb je ofwel geluk gehad ofwel je was er op een ander moment, want volgens mij hebben ze ons wel 3 avonden ofzo gecontroleerd vorig jaar, en alles groter dan een petardo werd zo'n beetje ingenomen. Met sommige agenten heb je mazzel en mag je je no.4's gewoon houden, maar je hebt ze er ook bij die het innemen. Neerknuppelen heb ik trouwens niet gezien, maar enkele van die Guardia Civil knakkers kunnen maar wat leip uit hun ogen kijken! Dan hou je je echt wel rustig.

Zie de reacties in dit topic dan maar als waarschuwing. Hoe beter jij je gedraagt in Valencia hoe groter de kans is dat ze je met rust laten. En neem gewoon niet teveel mee op stap, als ze het dan afpakken dan valt het mee.

Meer on-topic:
Zo'n HS/HC feestje zou natuurlijk mooi zijn, maar dan inderdaad wel legaal of in elk geval op verantwoordelijkheid van de lokale mensen. Ik zou als Nederlander m'n vingers niet willen branden aan een illegale party (hoe vet dat ook zou zijn :wink:). Of je zou al moeten uitwijken naar buiten het centrum, richting strand bijv. maar dan mis je wel weer het 'Fallas' gevoel.

Tijdens Fallas is het 's avonds bij het strand uitgestorven. ik zit daar al 3 jaar op rij in t zelfde hotel. Daar kan je ook op je dooie gemak stoken zonder dat iemand er last van heeft. Als je wat overlegt met een eettentje aan 't strand moet er vast wel wat te regelen zijn toch?

Dan heb je ofwel geluk gehad ofwel je was er op een ander moment, want volgens mij hebben ze ons wel 3 avonden ofzo gecontroleerd vorig jaar, en alles groter dan een petardo werd zo'n beetje ingenomen. Met sommige agenten heb je mazzel en mag je je no.4's gewoon houden, maar je hebt ze er ook bij die het innemen. Neerknuppelen heb ik trouwens niet gezien, maar enkele van die Guardia Civil knakkers kunnen maar wat leip uit hun ogen kijken! Dan hou je je echt wel rustig.

Zie de reacties in dit topic dan maar als waarschuwing. Hoe beter jij je gedraagt in Valencia hoe groter de kans is dat ze je met rust laten. En neem gewoon niet teveel mee op stap, als ze het dan afpakken dan valt het mee.

Meer on-topic:
Zo'n HS/HC feestje zou natuurlijk mooi zijn, maar dan inderdaad wel legaal of in elk geval op verantwoordelijkheid van de lokale mensen. Ik zou als Nederlander m'n vingers niet willen branden aan een illegale party (hoe vet dat ook zou zijn :wink:). Of je zou al moeten uitwijken naar buiten het centrum, richting strand bijv. maar dan mis je wel weer het 'Fallas' gevoel.

Ik denk gewoon dat je niet bij dat palau moet gaan lopen *****n, waarom gewoon niet bij het strand wat Frits al zei, of een afgelegen plek. Als je daar klein feestje bouwt, zal er denk ik niks aan de hand zijn. Al is het maar een mini installatie met paar rot lichtjes, dan vermaak ik me al ... Ik ben vorig jaar niet bij palau geweest, dit jaar wel ff checken. Gr

waarom je gewoon niet aan de regels houden daar, en genieten van het mooie vuurwerk ?

echte liefhebbers gaan naar fallas voor de keiharde mascletas en de mooie castillo's, en niet om een hardstyle/hardcore feestje te bouwen of om complete chaos te trappen op palau.

Het moet echt een keertje compleet fout gaan voordat een aantal van jullie het gaan beseffen waarschijnlijk en dat gaat het ook een keertje als jullie zo doorgaan.

Laatst bewerkt:
waarom je gewoon niet aan de regels houden daar, en genieten van het mooie vuurwerk ?

Wie zegt dat ik dat niet doe?!?

En hoezo complete chaos trappen op Palau? Als je daar gewoon een beetje normaal stookt dan is er niks aan de hand. Hebben we vaak genoeg gedaan, zelfs als er agenten een kijkje kwamen nemen. Nogmaals, als je je gedraagt dan laten ze veel toe hoor. Op Palau ben je niemand tot last, als het binnen de perken blijft, beter daar dan midden op straat. Dat het soms (te) lomp ging klopt wel, maar dat is inmiddels bij iedereen wel duidelijk.

Laatst bewerkt:

echte liefhebbers gaan naar fallas voor de keiharde mascletas en de mooie castillo's, en niet om een hardstyle/hardcore feestje te bouwen of om complete chaos te trappen op paulau.

Het moet echt een keertje compleet fout gaan voordat een aantal van jullie het gaan beseffen waarschijnlijk en dat gaat het ook een keertje als jullie zo doorgaan.

Tegen wie *** jij nou weer?

Ik BEN een echte freak, ben tenslotte vorig jaar in me eentje erheen geweest. Dat neemt niet weg dat je niet mag feesten, iedereen doet dat toch? Of ga jij alleen naar Valencia voor het vuurwerk en de rest van de tijd wachtend op je kamertje zitten?

Ik denk dat je gewoon niet van deze muziek stylen houd, heb ik gelijk?
Anders reageer je niet zo.

En als dat bericht niet voor mij was, ben je de zoveelste die loopt te zeiken, nu weten we het allemaal wel dat we normaal moeten doen daar.

Tegen wie *** jij nou weer?

Ik BEN een echte freak, ben tenslotte vorig jaar in me eentje erheen geweest. Dat neemt niet weg dat je niet mag feesten, iedereen doet dat toch? Of ga jij alleen naar Valencia voor het vuurwerk en de rest van de tijd wachtend op je kamertje zitten?

Ik denk dat je gewoon niet van deze muziek stylen houd, heb ik gelijk?
Anders reageer je niet zo.

En als dat bericht niet voor mij was, ben je de zoveelste die loopt te zeiken, nu weten we het allemaal wel dat we normaal moeten doen daar.

Helemaal mee eens: Wat een brompotten hier af en toe

Back
Bovenaan