Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas is het onmogelijk om tijdens deze dagen iets van de grond af te krijgen. Geen enkele horecazaal wil meewerken, en open-air is simpelweg te duur.
Misschien dan maar een soort van illegale organiseren![]()
Het gaat hier ook niet om een dinner maar om een zover ik goed gelezen heb een hardstyle/core feest en das evve net wat anders en stukken lawaaieriger![]()
Ik vind dat veel mensen hier op het forum maar met elkaar mee praat, met politie dit en dat afpakken van vw enz. Als jullie zoveel negatieve ervaring heb met hun, zal je zelf ook niet zo netjes hebben gedragen. Ik was er vorig ook bij, heb alles lopen stoken daar, geen 1x wat afgepakt, wel gewaarschuwt van kan je ff daar of daar heen.
Dan heb je ofwel geluk gehad ofwel je was er op een ander moment, want volgens mij hebben ze ons wel 3 avonden ofzo gecontroleerd vorig jaar, en alles groter dan een petardo werd zo'n beetje ingenomen. Met sommige agenten heb je mazzel en mag je je no.4's gewoon houden, maar je hebt ze er ook bij die het innemen. Neerknuppelen heb ik trouwens niet gezien, maar enkele van die Guardia Civil knakkers kunnen maar wat leip uit hun ogen kijken! Dan hou je je echt wel rustig.
Zie de reacties in dit topic dan maar als waarschuwing. Hoe beter jij je gedraagt in Valencia hoe groter de kans is dat ze je met rust laten. En neem gewoon niet teveel mee op stap, als ze het dan afpakken dan valt het mee.
Meer on-topic:
Zo'n HS/HC feestje zou natuurlijk mooi zijn, maar dan inderdaad wel legaal of in elk geval op verantwoordelijkheid van de lokale mensen. Ik zou als Nederlander m'n vingers niet willen branden aan een illegale party (hoe vet dat ook zou zijn). Of je zou al moeten uitwijken naar buiten het centrum, richting strand bijv. maar dan mis je wel weer het 'Fallas' gevoel.
waarom je gewoon niet aan de regels houden daar, en genieten van het mooie vuurwerk ?
waarom je gewoon niet aan de regels houden daar, en genieten van het mooie vuurwerk ?
echte liefhebbers gaan naar fallas voor de keiharde mascletas en de mooie castillo's, en niet om een hardstyle/hardcore feestje te bouwen of om complete chaos te trappen op paulau.
Het moet echt een keertje compleet fout gaan voordat een aantal van jullie het gaan beseffen waarschijnlijk en dat gaat het ook een keertje als jullie zo doorgaan.
Tegen wie *** jij nou weer?
Ik BEN een echte freak, ben tenslotte vorig jaar in me eentje erheen geweest. Dat neemt niet weg dat je niet mag feesten, iedereen doet dat toch? Of ga jij alleen naar Valencia voor het vuurwerk en de rest van de tijd wachtend op je kamertje zitten?
Ik denk dat je gewoon niet van deze muziek stylen houd, heb ik gelijk?
Anders reageer je niet zo.
En als dat bericht niet voor mij was, ben je de zoveelste die loopt te zeiken, nu weten we het allemaal wel dat we normaal moeten doen daar.