Holland Party @ Fallas 2011

dahustla

VWC lid
Hey freaks

Ik ben met 2 bevriende spaanse dj's aan het proberen om een Holland party te organiseren tijdens Fallas 2011. Een lokatie is ook al gevonden ism een locale club & dj's.

Nu wil ik eerst gaan checken of er animo voor is, en of de hollanders ook bereid zijn om entree te willen betalen voor dit feest.

De muziekstijlen zullen vanalles wat zijn. 80's & 90's, Happy Hardcore, Dance, Hardstyle, Early Hardcore. Naturlijk gedraaid door bekende en bevriende dj's uit Nederland. De mensen die me kennen zullen vast wel weten wat dat gaat worden.

Lijkt het jullie wat, laat het dan weten! Ben reuze benieuwd of er animo voor is!

GRZ

Hustla

van jou weet ik et :D whahaha!

Lokatie is in de rivierbedding! Zal een soort van festivalletje gaan worden. Bij genoeg animo gaan we uiteraard ook proberen om een vwshow erbij te kunnen doen. We willen vanaf september intensief ermee bezig gaan, ook willen we met de hoofdsponsor gaan praten of zij er ook animo voor zien!

Ik ga zeker proberen om fallas2011 mee te maken. En dan zal ik ook zeker meedoen aan de Holland party! Leuk idee!

Hey dahustla,

Eerste keer naar Fallas dit jaar, staat al jaren op de planning maar komend jaar gaat m worden! Mocht je dit gaan doen dan kan je op mij en mn maatje rekenen!!

Leuk idee, maar helemaal leuk als je er een veldje bij regelt waar freaks ongestoord kunnen stoken. (evt. onder begeleiding van guardia civil)

Leuk idee Hustla!

Als het feest er komt zijn we zeker van de party met z'n 5en.
Hou de voortgang van dit fantastische idee aub bij op het forum!

thnx Blaapaap

Erg leuk idee van je, we zullen er zeker bij zijn.
Vuurwerk en precies de muziek stylen waar ik het meest van hou, toppie toppie

Weet je al wat meer van de stand van zaken?

GR

Goed idee, ben zeker van plan te gaan! Wanneer zijn datum, tijd en exacte plaats bekend?
En hoe zijn de gesprekken met sponsoren verlopen?

Helaas is het onmogelijk om tijdens deze dagen iets van de grond af te krijgen. Geen enkele horecazaal wil meewerken, en open-air is simpelweg te duur.

Misschien dan maar een soort van illegale organiseren ;)

Helaas is het onmogelijk om tijdens deze dagen iets van de grond af te krijgen. Geen enkele horecazaal wil meewerken, en open-air is simpelweg te duur.

Misschien dan maar een soort van illegale organiseren ;)

Beetje jammer, ik zag het al helemaal voor me.
NLse freaks stampend tussen het mooie vuurwerk.

Kan je niet aan een redelijke geluidsinstallatie komen?
Dan kan je gewoon illegaal op een mooie plek organiseren.
Iedereen ze eigen bier gewoon mee, en hoppa!

Beetje jammer, ik zag het al helemaal voor me.
NLse freaks stampend tussen het mooie vuurwerk.

Kan je niet aan een redelijke geluidsinstallatie komen?
Dan kan je gewoon illegaal op een mooie plek organiseren.
Iedereen ze eigen bier gewoon mee, en hoppa!

En vervolgends een paar latten in je nek..... denk niet dat de policia dit op prijs stelt.

Back
Bovenaan