Holi Festival *Nieuw 2025*

Fausto

VWC lid
Artikelnummer: 6518
Artikelnaam: Holi Festival
Netto Kruitgewicht: 1505.40 gram
Aantal Schoten: 114 schoten
Effectomschrijving: Holi Festival laat je onderdompelen in kleur! 114 schoten afgewisseld tussen I-shape en waaiers geven je het gevoel in India te staan. Met maar liefst 1,5 kg kruit is het Holi gevoel overdadig aanwezig!
Tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 70 Seconden
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: € 139,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

6518.png

Bijlagen

• 6518.png
    6518.png
    5 MB · Weergaven: 371
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk blokkie, 140 wel iets teveel voor 1500 gr en 25mm als je het mij vraagt. In de freak heb je best kans dat ik deze ga meepikken.

Krijg uit meerdere hoeken de informatie dat deze HOLI het goed gedaan heeft?

Moet ik toch spijt hebben deze niet eerder gekocht te hebben voor 95€ en deze nu wel wil hebben voor de volle mep, shame dat wordt puzzelen

deze verraste me wel.. had er stiekem ook niet veel van verwacht. Spijt zou ik niet hebben.. genoeg mooi spul op de markt.

Ja, dit was echt 1 van de grote verrassingen in Benthuizen, hoewel er eigenlijk geen enkele tegenvaller te bekennen was.
Op basis van de productvideo hebben wij deze niet opgenomen in het assortiment, net als de Law Of The Jungle overigens.
Bij Volt was alles dik in orde, grote spreiding, stevige burst, echt weer ouderwetse kwaliteit zoals we dat van Volt/Vuurwerktotaal gewend waren!

Verrassend goed op de demo. De productvideo doet deze dus echt geen goed en dat zie je ook terug aan het geringe aantal posts in dit topic.

Back
Bovenaan