astronaut-pira
VWC lid
Echt prachtige winkel dit zeg! Ben nu al 3 jaar trouwe klant(idd niet zo heel lang) maar echt heb nog nooit teklagen gehad.'Zeer ruim assortiment, dus voor ieders wat wil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Echt prachtige winkel dit zeg! Ben nu al 3 jaar trouwe klant(idd niet zo heel lang) maar echt heb nog nooit teklagen gehad.'Zeer ruim assortiment, dus voor ieders wat wil.
Bijvoorbeeld de Elephant:
Info: 25 shots miltishot met paarse,rode, gele en zilveren palmeffecten welke tegelijkertijd uiteenbarsten in diversen mooie bloemeffecten
Vorig jaar was ik hier ook geweest ik vond het een goede zaak!
Ik kwam daar en binnen 10 minuten had ik me vuurwerk al iedereen werd meteen geholpen. En er ontbrak niks
Maar ik had gister even gekeken op de site er staan bij 2 producten (onder andere de ying yang) dat ze uitverkocht zijn. dus die producten komen er niet dit jaar?![]()
Ik hoor van iedereen dat het een goede zaak is.
Dit jaar ook maar eens gaan bestellen daar.
De website van Hol is nog niet geheel klaar.
De opmerking van uitverkocht slaat nog op vorig jaar.
Groetjes
Moontan.
![]()
Is idd, goede zaak
Weet iemand misschien over die hele nieuwe serie van vuurwerk-hol magnum serie??
De voorverkoop bij Vuurwerk Hol begint op vrijdag 7 december.
Hol heeft op dit moment de volgende actie:
10% KORTING OP BLACK SMITH ARTIKELEN EN OP DE REST VAN HET VUURWERK 10% EXTRA VUURWERK VAN BLACK SMITH ARTIKELEN
Openingstijden; tijdens de voorverkoop,
alle werkdagen vanaf 10.00 t/m 21.00 uur
Zaterdag,s 10.00-16.00 uur
http://www.vuurwerk-hol.nl/
Ja, 8 december ga ik er ook heen! Lekker lang rond snuffelen en beetje hangen daar.![]()