Hol vuurwerk te Nieuwerkerk a/d Ijssel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stond al in mijn agenda en ga er heen, leuk dat ze weer een demo organiseren. Zeker nu ze de Rubro boxen gaan schieten een aanrader. Even live zien wat ik wel al ongezien heb besteld :p

Heb net contact gehad met Vuurwerk-hol, de Immortal Gold is uitverkocht en gaat niet geschoten worden op de demo.

Heb net contact gehad met Vuurwerk-hol, de Immortal Gold is uitverkocht en gaat niet geschoten worden op de demo.

Het lijkt wel of dat blok verdoemd is om geschoten te worden, heb je enig idee wat ze wel gaan schieten want anders kunnen we net zo goed thuis blijven :bonk:

Het lijkt wel of dat blok verdoemd is om geschoten te worden, heb je enig idee wat ze wel gaan schieten want anders kunnen we net zo goed thuis blijven :bonk:

Heb gelijk teruggemaild, maar de andere boxen, zoals 4seasons en de 6elements zouden wel op voorraad zijn :). De Immortal Gold is nu ook van hun website afgehaald...

Dus de 6 Elements gaan ze wel schieten, dat zou mooi zijn want persoonlijk vind ik deze mooier dan de Immortal Gold :)

Schietlijst demo

91 : Gate of Heaven

97 : Lastest Trick

93 : Dusty

124 : Timeles

107 : Furious

135 : Wave Willow

113 : the Magicans

68 : Fusion

75 : Concerto Rosso

115 : Modern Age

176 : Ready to Rumble

163 : Camuro

133 : Thunder Mine

152 : Event Cake no 1

145 : Mega Coaster

160 : Gold Strike

170 : The Cube

83 : Passion Flower

81 : Screaming Salute

179 : Red Dragon

226 : Resistance 25 gram P/shot

78 : Thunder Flower

119 : Slipstream 25 gram P/shot

84 : Fireworks for All

74 : Alcatraz

173 : Beautiful Leaves

169 : Swirling Daisy

123 : Paradise of Beauty

150 : Delta Devil

171 : Vuurwerk met een Kroon

140 : Aftershock Thunder

139 : Excellent Colours

216 : Event Cake no 5

270 : Event Box Immortal Gold ( wordt niet geschoten )

267 : Garden of Eden

269 : Event 6 Elements

Nogmaals contact gehad met Vuurwerk-hol, de Event 6 Elements wordt 100% zeker geschoten. In plaats van de Immortal Gold wordt de 4 Seasons geschoten :).

Ik heb ook net contact gehad, de 6 elements hebben ze nog niet binnen maar die verwachten ze donderdag. Als die niet geleverd is, schieten ze hem dus helemaal niet.

Six elements is geschoten.

Er is een strakke demo neergezet vanavond. Producten waren afzonderlijk zeer goed te beoordelen. De finale was erg lekker. Gewoon vol gas pompen. Heerlijke bursts gehoord, kleuren waren erg mooi. Kan niet anders dan Royal complimenten geven over de demoshow van vanavond.

Het vuurwerk van Royal viel erg op in positieve zin. Alle producten met goede burst en de producten presteerden zéér constant. Geen uitschieters omhoog, geen uitschieters omlaag. Kleuren waren erg fel. Gewoon een zeer constant hoog niveau.

Alcatraz wederom in actie gezien. Eveneens een beauty. En er was er nog één die opvallend goed presteerde: Gold Strike van de Brilliant Collection.

Moet zeggen dat ik het met bovenstaande eens ben, Royal beviel mij erg goed, alleen de Passion Flower vond ik wat minder.

Alleen jammer dat ik wat later aankwam, ik stond aan de andere kant en hoorde de speaker niet :(, al met al een leuke demo!

Ben het met Jupilerfreak eens. Vond de Alcatraz (net als in Rijswijk) wederom een van de betere producten, en de Goldstrike heeft ook een van de hoogste cijfers gekregen. Ready to Rumble was ook wel redelijk. De absolute topper vond ik (en zo te horen ook het overgrote deel van het publiek) toch echt overduidelijk de Garden of Eden. Wat een spektakel. Veel effecten, lange tijdsduur, volle lucht, harde bursts, salvo's afgewisseld met enkelschots en ook nog eens lekkere ti-salutes tussendoor.

Demo was zeer interessant te noemen, ik ging vooral voor de Rubro produkten maar de enige die mij echt kon bekoren was de Ready to Rumble, verder vielen mij in zeer positieve zin op de Gold strike van de Briljant collectie, Red Dragon van Black Smith, de Alcatraz van Dynasty en de Garden of Eden heeft mij echt positief verrast. De finale was echt spetterend en filmpje volgt zo snel mogelijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan