Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na wat aanpassen en plannen in de route is het nu wel compleet.

Start punt bij iedere rit is waalwijk
Dag1
Rit 1: rosmalen -> Waalwijk
Rit2: Schijndel-> volkel -> Waalwijk
Rit3: breda -> rijen -> Waalwijk
Rit4: oss -> denbosch -> leerdam -> Waalwijk

Dag 2
Rit1: rijen -> Amersfoort-> megen -> Waalwijk
Rit2: veen -> Roosendaal-> waalwijk
Rit3: breda -> Waalwijk

Dag3: rosmalen -> breda -> Waalwijk

Door het spreiden van bestellingen in het hele jaar was het niet meer mogelijk bestellingen op de zelfde dag op te halen. Maar ach zo blijf je bezig en zou ook 3x aan de laadpaal staan :bonk:

Laatst bewerkt:
4 winkels verspreid over 2 dagen. Dan toch een dikke 500km. Gelukkig is de prijs van de brandstof weer wat beter op het moment :bonk:

Oh man, meer dan ooit. Op de fiets euh 50km,zeker wel, en in de trein nog euh 320km plus dan nog 15km fiets :D

Laatst bewerkt:
Eerder was het maar een paar kilometer, nu bij elkaar opgeteld kom ik uit op 270 kilometer op de 29e en op de 30e kom ik uit op 70 kilometer en mocht ik ook nog naar Duitsland gaan voor een paar fonteinen dan komt daar nog iets van 10-12 kilometer bij. Alles bij elkaar zeg maar 350 kilometer. Valt allemaal nog reuze mee.

Dit jaar uitgekomen op 550 kilometer. Toch best een hoop. Maar de ritjes naar winkels waar je 1 of 2 producten besteld hebt omdat je die MOET hebben tellen ook erg mee haha

Voor mij is/was een deel van de hobby het scoren van goede kwaliteit/prijs deals bij de diverse Freakshops. Lekker het hele jaar door bestellen als je weer iets voorbij zag komen. Daarnaast vond ik het heerlijk het hele land door te rijden om mijn "Pareltjes" op te halen. Dus er zijn wel jaren geweest dat er minimaal 800 km werd gereden.

Echter Corona heeft een deel van die hobby in de vriezer gezet. Ik heb er bewust voor gekozen om mijn bestellingen te laten staan. Een aantal bestellingen zijn meteen of in het tweede Corona-jaar geannuleerd. Hierdoor al 2 winkels afgevallen. En toen bleek in november dat een winkelier de door mij 2 jaar eerder bestelde karton Wicked Whistle niet kon leveren, dus ook geannuleerd.
Omdat ik al zo'n voorgevoel had en voor een schappelijke prijs The Gunner in een outlet zag staan, toch maar wat fluiters veilig gesteld. Dit was dan ook meteen mijn enige aankoop in 2022.

Dus als ik terugkijk, heb ik voor het bezoeken aan 5 winkels toch nog 450 km gereden. Wel meteen gecombineerd met familie bezoek, dus kan ik gevoelsmatig 150 van de gereden kilometers op de vuurwerkjes in mindering brengen.

Aangezien het leven sneller duurder wordt dan mijn inkomen stijgt, verwacht ik dat komend seizoen mijn collectie qua volume een stuk kleiner zal zijn. De vraag is dan of het (economisch) nog uit kan half Nederland door te crossen. Dus heb ik mij voorgenomen om komend seizoen eens kritischer te kijken of ik het aantal shops niet kan limiteren en mijn afhaalmomenten slimmer te kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan