Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.

Dat word dit jaar in totaal 626km precies. Gezellig ritje Duitsland erbij.

Laatst bewerkt:
Qua kilometers is het lastig inschatten. Maar qua tijd, gisteren heb ik eventjes van Zoetermeer naar Lettele gereden voor 11 minuten vuurwerk

Gemiddeld ben ik bereid een uur tot max anderhalf uur te rijden, das gemiddeld 100 km max, voor een showtje van 10 tot 15 minuten. Maar niet altijd want me financiën zijn door de huidige benzine prijs volledig in de war geraakt.

Voor winkels/dealers houd ik me dan ook aan max een half uurtje. Dus rond de 25, max 50 km. Simpelweg omdat dan elke euro er een is die ik ook aan vuurwerk kan besteden.

Laatst bewerkt:
Het lijkt dit jaar een makkie te worden. 23.4 kilometer naar Koekange, en 23.4 kilometer terug :p
Als het uitkomt misschien toch nog maar even naar Duitsland ....

Een kilometer of 200, alles in Brabant. Tripjes naar een zuiderlijk land met afhaalmogelijkheden niet inbegrepen :tongue2:

Voor dit jaar is het nog niet helemaal duidelijk, maar dat zal vast niet lang meer duren. Denk dat ik ieder jaar zo rond de 800km zit. Zijn ver weg de mooiste kilometers in het jaar, wat een genot om in de duisternis je spullen te gaan halen met de top2000 erop.

Ik kom totaal op 330km, waarbij ik de eerste dag een dikke 200 kilometer afleg. Valt me eigenlijk nog best mee aangezien ik 8 winkels aan doe tijdens de verkoopdagen.

Ik ben nooit zo van dat stressvolle af en aan rijden door het hele land met een strakke planning! Bestel het liefste zo dichtbij mogelijk. Retour ongeveer 100km is mooi binnen de perken dacht ik zo!

Merkte afgelopen jaar dat het maken van al die kilometers echt een groot onderdeel is van de voorpret en het plezier van de verkoopdagen, een groot gemis gewoon. Dit jaar ga ik daar dan ook bewuster mee om, iets meer verdelen en lekker op pad, ook gewoon naar de grotere winkels toe voor de sfeer en daar dan ter plekke nog ff wat kleine dingetjes meepikken. :D

Het lijkt dit jaar een makkie te worden. 23.4 kilometer naar Koekange, en 23.4 kilometer terug :p
Als het uitkomt misschien toch nog maar even naar Duitsland ....

Ok, niet gelukt dus. Er komen nog 34.5 kilometer heen en 34.5 kilometer terug naar Holten bij ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan