Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk om onderweg te zijn om vuurwerk te halen! Zojuist even aan google maps gevraagd wat de totale afstand wordt, zoals het nu lijkt 455 kilometer. Winkels die er eventueel nog bij komen liggen op de route dus komt hooguit een paar km bij.

Vorig jaar half NL door gecrossed. Heerlijk rustig op de weg gezellig met maten al helemaal in de
stemming komen. Wat steden gezien waar je normaal nooit van je leven zou komen. Tot nu toe alles besteld
in de directe omgeving dus wordt tot nu een kilometer of 100 tot 150

Toch ook altijd meer dan gedacht. Komt vooral doordat Duitsland ook ieder jaar wordt bezocht, en aangezien we (vanwege) de drukte altijd iets verder Duitsland in rijden is dat al zo'n 300 km heen en weer. Totaal schat ik in zo'n 500 km. Toch wel handig dat er behulpzame familieleden met een leaseauto zijn

Dat kon dit jaar nog wel eens heel erg mee gaan vallen. Tot nu toe alleen nog maar in Hardenberg besteld (15 kilometer) en ga altijd sowieso naar Kuiper (26 kilometer)
Voorlopig geen Leeuwarden of Groningen o.i.d
Wel jammer eigenlijk, top 2000 er op en lekker toeren is altijd heerlijk in die dagen.

De teller staat op 710 kilometer en daar laat ik het bij dit jaar. Een beetje tijd overhouden om in de buurt nog wat winkels te bezoeken.

retourtje Leeuwarden = 660 km en
retourtje Kelpen-Oler = 100km.
Maakt samen 760 km.
Bestellingen zijn dusdanig van aard,
dat bezoek aan andere shops overbodig is.:p:p:p

Heb even vlug berekend dat dat zon 800 kilometer moet zijn in totaal. Komt waarschijnlijk nog een ritje Duitsland bij, waardoor we de 900 wel gaan aantikken.

Teteringen - Breda - Hilvarenbeek - Almere - Huizen - Teteringen oftewel ruim 280 kilometer. Volgend jaar proberen het binnen Brabant te houden

Hangt er vanaf wat mijn vervoersmiddel is, met de auto rijd ik namelijk meer dan met trein/fiets, maar op jaar-basis voor evenementen wel bijna 1000 kilometer als niet meer is. Qua winkels vaak niet eens 10 kilometer.

Zwolle - Leeuwarden 204 km
Zwolle - Haulerwijk 176 km
Zwolle - Almere 160 km
Zwolle - Hardenberg 87 km

Totaal kom ik op 627 km

Afgelopen jaren ben ik ook nog naar diverse adressen in Duitsland geweest, maar doordat ik in het begin van het jaar mijn budget het grotendeels er doorheen heb gejaagd, sla ik dit jaar Duitsland een keer over

Wat een kilometers moeten sommige mensen rijden zeg. Ikzelf haal bijna alles bij Bredavuurwerk en dat is ongeveer 3 kilometer voor mij ......1.5 heen en 1.5 terug. Tegenover Bredavuurwerk zit nog Bart Poppelaars voor een aantal leuke dingen die ze bij Bredavuurwerk niet hebben dus eigenlijk heb ik wel mazzel.

Vraagje: heeft iemand wel eens zijn vuurwerk niet meegekregen omdat het meer dan 25kg was? Zo te zien rijden hier veel mensen stad en land af maar neem aan dat je niet tussendoor even naar huis gaat....

Vraagje: heeft iemand wel eens zijn vuurwerk niet meegekregen omdat het meer dan 25kg was? Zo te zien rijden hier veel mensen stad en land af maar neem aan dat je niet tussendoor even naar huis gaat....

Even offtopic maar een goede vraag! Eerste keer dat je aan een freakactie meedoet toevallig? :wink:

Maak je niet druk, winkeliers hebben er plat gezegd gewoon schijt aan haha! Als je ziet wat er bij freakwinkels soms meegaat, en als ze moeilijk doen loop je gewoon 4/5 keer heen en weer en dan mag het wel. Je moet je nog eerder zorgen maken om de terugreis.

Enige wat ik wel doe is het vuurwerk in de auto onderweg goed afdekken/iets anders er overheen of de auto met geblindeerde ruiten van mijn oom lenen. Als de politie je onderweg snapt ben je verder van huis!

Enne, vooral geen foto's van je collectie op Facebook/Instagram, zelfs op VWC moet je daarmee oppassen!

Heb ik zelf nog nooit gehad. Gewoon meerdere keren naar de auto lopen :wink:.

Maarssen 20km en terug 40km
Huizen 10km heen 20km

Deutchland 160km heen en terug 320km op 20liter bezine wejooowww

380km totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan