Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een hobby hebben we tog eigenlijk ook. Zijn er het hele jaar mee bezig, worden wild als het september is, krijgen de kriebels van kerstmuziek, zijn ontzettend druk om onze collectie samen te stellen, eten gaat de laatste dagen spontaan minder en we reiden honderden kilometers.

313 kilometer heen en 313 terug. Meestal met een omweg om nog andere winkels mee te pikken. Helaas is Limburg - Leeuwarden een pokke stok. Maar goed! Wel gezellig :D

Het rondje moet een kilometer of 175 worden in totaal dit jaar. Dan heb ik de stevige wandel naar de lokale vuurwerkwinkel toe nog niet meegeteld, deze ligt maarliefst 250 meter verderop! :D

160, 31 en 46 km liggen de winkels uit van mij vandaan. Daarna nog terug. Wel zijn de laatste 2 aardig goed te combineren waardoor ik op ongeveer 420 in totaal uitkom

Afgelopen maand een kleine 1600km aan demo's:cool:... voor het eind van het jaar gok ik op 300km

Vorig jaar 34 km enkele reis richting het noorden. Dit jaar 60 km naar het zuiden. Dat betekent dat ik weer voor kerst kan tanken, alle verplichtingen kan doen aan familiebezoek en boodschappen, en dan pas in januari weer tanken. Scheelt weer tijdverspillen in de rij bij de kassa als je betere dingen te doen hebt, zoals kwijlen over je vuurwerk.

dit jaar verder als normaal rijde 200 km totaal maar korting aan andere kant van land zijn veel voordeliger nu me uitgaven wat minder zijn :bonk:

Een volle tank haal je er vaak al vrij snel uit en is het dus zeker rendabel om er een stuk voor te reiden.

Zonder demo's en alle uitjes in het jaar.. zo'n 350 km bij elkaar opgeteld, waar Leeuwarden het grootste gedeelte van bevat.

Haha geniaal dit topic! Ik dacht dat ik met net geen 400km één van de weinig was, maar dat is hier de normale gang van zaken met al die winkel acties door het land heen. Geweldig!!

4 kilometer. 2 kilometer heen naar de winkel, 2 kilometer terug. Dat de hele maand december. Reken maar uit. Pas de 31e ligt er vuurwerk in de auto.

120km en een half hahaha ja echt waar.

1xtje naar de andere kant gereden voor voor een potje van wolff flying dutchmann kosten
1karton genomen a 180euro bezine 30euro en een stukje fohn op wielen en ja dan ben je wel effe zoet

250 kilometer op de 29e Maar dat is in combinatie met bezoek aan mijn schoonvader , het vuurwerk daar is ongeveer de de helft goedkoper dan wanneer ik het bij mij in de buurt haal. En dan de 30e retourtje Aken á 500 kilometer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan