Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het valt tot nu toe nog een stuk lager uit dan verwacht. Zit nu op 255km. Maar er kan zomaar een winkel bij komen en we zitten op 455km.

Zoals het er nu uit ziet kom ik uit op 500km, vind ik ook meer dan genoeg voor dit jaar. Paar jaar geleden kon het niet gek genoeg en reed ik makkelijk het dubbele. Nu meer die rust bevalt erg goed.

Niet veel! Of toch wel.. Eigen winkel en in de omgeving wel wat winkels voor speciaal spul..

Alleen mijn winkel zit in de Bommelerwaard en ik woon zelf in de regio Rotterdam haha

Dit jaar mooie route samen kunnen stellen. Zo'n 300km totaal, 7 winkels verdeeld over 3 ritten en alles op de 28e.

Waar ik vroeger stad en land afreed, probeer ik nu zoveel mogelijk bij 1 winkel aan te schaffen.

Tien jaar terug het hele jaar door de outlets in de gaten houden en daardoor naar uithoeken van Nederland moeten rijden in die laatste dagen. Het liefst allemaal op 29 (of 28) december. Omdat je alles nog door moest lonten.

Afgelopen jaren alles bij 1 winkel aangeschaft. Of bij een 2e winkel in de buurt, of op de route.

Totaal zal nu onder de 200km liggen. Ipv 600-1000km toentertijd. Veel meer rust. En stiekem alsnog genoeg tijd kwijt aan het verwijderen van alle kooien en de (doorlont) voorbereidingen.

ik zit dit jaar rond de 450 vorrige jaar ongeveer 400km maar, heb geluk dat ik naast de duitse grens zit max 5 min lopen

Gelukkig de laatste jaren heel wat minder dan eerder. Gok dat we nu op zo'n 400 KM zitten, waar dit eerder minimaal het dubbele was.

In de buurt weinig acties en interessante winkels, dus moet al snel een eindje rijden. Gok op een paar honderd kilometer. Afgelopen jaar een nieuwe auto gekocht, dus een straf is het zeker niet. Lekker genieten van de rit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan