Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.

Ik denk dat ik ook zo rond de 400km uit kom. Lekker in de auto en top 2000 aan. Gezzeligheid bij de winkels. Heerlijke tijden om naar uit te kijken.

Ritje Zoetermeer 120km retour en tripje Duitsland wat zomaar 600/700km kan zijn. Lekker de hele dag op pad en zo goed als niks kopen, puur mee voor de sfeer en gezelligheid!

350/400km.

Iets meer als normaal maar ook oa winkels waar ik nog nooit ben geweest maar die ik wel een keer wilde bezoeken (vwfeestje, bruchem, donadoni, vathorst)

250km ongeveer... denk (Donadoni, CT Woerden, VW Beverwijk) dat is weleens eens anders geweest. :)

Omdat ik tegenwoordig ook mijn beelden verkoop aan de media moet ik ook het aantal KM's bijhouden. En daar zit ik gemiddeld aan de 1000+ kilometer in 2023.
2024 weet ik nog niet want heb ik nog niet berekend. Maar dit is dus inclusief shows, niet alleen winkel bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan