Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

De hoeveelheid geld speelt geen rol, zolang ik er maar een leuk en gezellig avondje aan overhoud met m'n vriend(inn)en, om aan terug te denken. Daar kan geen bedrag tegen op.

Zolang ik geen loterij win, wordt dit heel veel minder dan vorig jaar en 't jaar ervoor. Toen ik heb ik er ronduit schulden mee gemaakt haha. Ik moet ook nog een duur festivalkaartje kopen begin december, dat zit elk jaar ook weer in de weg. En m'n minimumloon wordt er ook niet hoger op, laat staan dat ik heb gespaard dit jaar (niet dus).

Komt het er op neer dat ik waarschijnlijk voor slechts iets van 200 euro ga kopen dit jaar. Kan zijn dat ik m'n eindejaarsuitkering er nog in de verkoopdagen aan besteed, maar hoger dan 300euro zal het vrijwel zeker niet komen, eerder veel minder dan dat. Of ik moet dus een loterij winnen.

heb niet echt een precies getal maar heb voor mezelf wel een grens getrokken voor een maximum bedrag. verder loop ik er ook niet zo mee te koop. eigenlijk ben ik de enige die weet wat ik er aan uit geef ;)

Dit jaar heb ik wel weer genoeg te besteden!:D Maarja, hoeveelheid zegt niet alles heb, heb vooral veel lol en plezier!

€200,- , ik weet namelijk niet of ik nog bonussen en/of extra zakgeld krijg dus houdt ik het veilig hierop.

Het bedrag bepaald niet de kwaliteit van je oud en nieuw beleving. Maar laten we zeggen,een goede boterham.

Het is idd niet belangrijk hoeveel men uitgeeft.
Belangrijk is de plezier die men ervan heeft.
Tuurlijk is een groot budget wat ik besteed leuk,Maar ook ik ben klein begonnen.
Wat er dit jaar precies wordt besteed hou ik ook maar voor me maar zal weer genoeg zijn.

ik zeg altijd dat ik niet weet hoeveel ik besteed heb :P
me ouders en vriendin vinden het zonde maarja ik rook of drink niet ga niet vaak uit dus daar hou je weer geld van over.
ik zie wel dat het nogsteeds elk jaar meer word.
en ookal geef ik me zelf een maximaal bedrag het lukt me nooit.

het is 1x per jaar en dan mag het van mij wel wat kosten.

gr

ik zeg altijd dat ik niet weet hoeveel ik besteed heb :P
me ouders en vriendin vinden het zonde maarja ik rook of drink niet ga niet vaak uit dus daar hou je weer geld van over.
ik zie wel dat het nogsteeds elk jaar meer word.
en ookal geef ik me zelf een maximaal bedrag het lukt me nooit.

het is 1x per jaar en dan mag het van mij wel wat kosten.

gr

Inderdaad!:D

Vorig jaar voor zo'n 4000 euro weggepaft, omdat het ook m'n trouwdag was, maar om eerlijk te zijn moest ik er tegen stoken en heb ik niet alles op gekregen.
mede daardoor probeer ik het dit jaar binnen de perken te houden.
1500 euro is mijn maximum budget.

Was zeker ook de afsluiting van je huwelijk? Hahahaha. :p

Ik geef ongeveer even veel uit als vorig jaar vanwege de aankoop van me brommer. (Als je dat wilt weten moet je even in het topic van vorig jaar kijken :p )

Ja ik weet nooit hoeveel ik precies uitgeef, de laatste jaren gaat het een beetje te ver met vorig jaar zo een 2500 euro aan blokken en nog 500 aan klein spul op het eind. Maar dit jaar ga ik gewoon als de ouwe tijden niet hoger dan 1000 euro voormezelf en hou ik het op nederlandse 500 grams potten, hopen dat het lukt tenminste.

Back
Bovenaan