Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoeveel geld geven jullie uit aan onze hobby.
Post het hier, voor iedereen is dit anders.
En het maakt iemand niet een grotere freak dan een ander!

wat mn ouders mogen weten zo rond de 125-150(als ik geluk heb)
en met m'n opa ook nog zo rond de 50/70euro halen

Weet het nog niet precies, ik kijk gewoon waar ik op een avond gelukkig ben, het bedrag moet natuurlijk wel acceptabel zijn. :)

Laatst bewerkt:
Ik heb niet een budget voor mijn vuurwerk. Ik heb wel een bedrag in mijn hoofd zitten wat ik maximaal wil uitgeven maar dat ligt er net aan of ik eraan kom. Ik heb een lijst met producten die ik 100% zeker wil, en daarnaast een paar dingen die op mijn verlanglijst staan.

Hoeveel het uiteindelijk is houd ik liever voor mezelf, denk ook zelf dat het er niet aan toe doet. Iedereen genieg van zijn vuurwerk op een eigen manier. Wij zijn ook begonnen met een collectie van 20 euro, werd toen langzaam meer. En wanneer je zelf gaat verdienen dan kan je het net zo bont maken als je wilt.

ik denk ongeveer 200-250 euro.
ik ga dit jaar niet te veel geld spenderen aan vuurwerk zit momenteel op rijles en heb nog wat andere kosten.

Ik zit elk jaar rond de 700e, ik vind dit meer dan genoeg eigenlijk.
En ik heb nooit het idee, dat ik wat gemist hebt.
Het kan natuurlijk altijd meer of groter, maar ik vind dit wel een mooie bedrag zo.

Afgelopen jaar zat ik ergens rond de 2,500 maar was veelsteveel :p Dit jaar MAX 1,500 maar hangt ook van inkomen af gezien ik weer naar school ga :) HBO Technische Informatica :)

Met alles wat ik wil € 630,-
Maar komt vast wel wat bij dus denk zo rond de € 700-750

Ik heb berekend dat ik ruim € 250 kan besteden. Mocht ik meer willen, dan zou ik uiterst € 500 kunnen nemen, maar ik ga ervan uit dat ik € 250 besteed dit jaar.

Denk dat het niet boven de 50 uit komt, ben nu nog 14 maar met oudjaar inmiddels 15 en heb geen werk dus zal vader even lief aan moeten kijken haha :P

Hoeveel het uiteindelijk wordt houd ik liever voor mezelf.
Het maakt toch niet uit hoeveel je spendeert, maar eerder de manier waarop.
Ik zeg alleen dat ik elk jaar tussen de 100-120 batterijen en fontijnen in twee showtjes verwerk.

Vorig jaar voor te veel weggepaft, omdat het ook m'n trouwdag was, maar om eerlijk te zijn moest ik er tegen stoken en heb ik niet alles op gekregen.
mede daardoor probeer ik het dit jaar binnen de perken te houden.
1250 euro is mijn maximum budget.
Daarop heb ik zelfs weddenschappen afgesloten met vrouw en zusje (Dat is natuurlijk buiten van wat over was van vorig jaar en 45% kortings Januari-blokjes uit Olen)

Laatst bewerkt:
Ik heb net als Ruben een bedrag in mijn hoofd wat ik wil uitgeven. Dat houd ik liever voor mijzelf! Ik heb zoiets daar loop je niet mee te koop wat je besteed. Maarja dat is aan mij zelf natuurlijk :wink:

Ik denk niet dat ik boven de 200 euro-250 uit kom. Als ik dat al haal. Ik steek heel erg graag af, maar moet ook om mijn toekomst denken!

Back
Bovenaan