Hoensbroek 16 juni 2015

Ik zie in parkstad borden langs de weg staan over een spectaculaire vuurwerkshow 28-08-2015 geschoten in Heerlen, (ivm een 30 jarig jubileum) weet iemand hier meer van , voordat ik een topic aanmaak ??

Gr
Pielke.

Ik zie in parkstad borden langs de weg staan over een spectaculaire vuurwerkshow 28-08-2015 geschoten in Heerlen, (ivm een 30 jarig jubileum) weet iemand hier meer van , voordat ik een topic aanmaak ??

Gr
Pielke.

Schijnt dat er veel mines en tails gestept worden op muziek. Wordt geschoten door Pyrofoor uit Amsterdam. En wordt gebruik gemaakt van PSE-vuurwerk en prof. Verder niet heel veel over bekend?

Zie hier de ontbrandingstoestemming:
http://limburg.nl/dsresource?objectid=52809&type=org&highlight=Vuurwerk

Groots vuurwerkspektakel
Vrijdag, Augustus 28, 2015 21:30

Letterlijk op de plek waar de Lange Lies en de Lange Jan stonden, brengen twee wereldberoemde Franse gezelschappen, Groupe F en Les Plasticiens Volants, het – zo verwachten wij - grootste vuurwerktheaterspektakel ooit in Nederland! De openingsvoorstelling is op vrijdag 28 augustus 21.30 uur, op het voormalig terrein Oranje Nassau-mijn I, langs de CBS-weg in Heerlen #gratis, wereldpremie`re. Parkeren graag in de binnenstad.

Bron: partytimes.org

Laatst bewerkt:
Nou dit was 3x niks ,vind ik .
45 minuten burst-loos vuurwerk , had me iets anders erbij voorgesteld helaas.

Back
Bovenaan