Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch besloten om dit jaar carbid te gaan schieten, dus dat wordt wat eerder het bed uit dan gebruikelijk. Ook helemaal geen ramp, want zo geniet je meer van de dag. In het buitengebied waar er carbid wordt geschoten wordt vaak ook het nodige vuurwerk afgestoken, leuk, want dat brengt de sfeer toch het beste over! De wekker zal dus rond een uur of 8 aflopen.

8:00 sta ik op hihi ik wil alles meemaken van die dag. Ook begin ook overdag al met wat cat 1/2 vuurwerk. Hier op dorp vinden ze het op de dag zelf niet erg.

Normaal sta ik alsnog vroeg op, maar door al het negatieve nieuws en de wat mindere sfeer omtrent vuurwerk in Nederland, ga ik het 'gezeik' ook niet eens meer opzoeken door al vroeg te gaan stoken. Ik laat m'n natuurlijke wekker z'n gang gaan en zie wel hoelaat ik wakker word.

Ik zet geen wekker, maar wordt steevast elk jaar rond 9 uur wakker, dus dat zal komend jaar ook wel weer gebeuren. Dan ff ontbijten, berg cat 1 bij elkaar graaien, daar per ongeluk misschien wat cat 2 bij meepakken en dan lekker stoken om 10 uur! Niet zo heel lang, maar toch wel lang genoeg om al lekkere kruitvingertjes van te krijgen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan