Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
0800 uit bed.
0830 met de buurmannen bak koffie achter op het gras en de partytent opzoeken.
10.00 staat de grote partytent en gaat het eerste bier open.
12.00 bij m'n ouwe langs. Staat oliebollen te bakken in z'n schuur. 3 oliebollen eten.
1400 uur naar vrienden waar alle vrienden samenkomen. Oliebollen en bier!!
1800 naar huis. Glas water en uurtje slapen.
1900 pizza, en koffie.
20.00 uur in de partytent achter. Heaters staan al aan. Top 2000 beukt.
200L drum fikt.
Bier. Vuurwerk. Bier.
00.00 tm 0200 champagne + vuurwerk.
0200 tm 0600 naar die vrienden van eerder op de dag. Iedereen komt daar weer samen.
Vuurwerk. Bier. Muziek. Liefde. Blijheid. Vrijheid. Genieten.
Kotsend naar huis.
Al 8 jaar dit schema. Werkt prima. :biertje:

0800 uit bed.
0830 met de buurmannen bak koffie achter op het gras en de partytent opzoeken.
10.00 staat de grote partytent en gaat het eerste bier open.
12.00 bij m'n ouwe langs. Staat oliebollen te bakken in z'n schuur. 3 oliebollen eten.
1400 uur naar vrienden waar alle vrienden samenkomen. Oliebollen en bier!!
1800 naar huis. Glas water en uurtje slapen.
1900 pizza, en koffie.
20.00 uur in de partytent achter. Heaters staan al aan. Top 2000 beukt.
200L drum fikt.
Bier. Vuurwerk. Bier.
00.00 tm 0200 champagne + vuurwerk.
0200 tm 0600 naar die vrienden van eerder op de dag. Iedereen komt daar weer samen.
Vuurwerk. Bier. Muziek. Liefde. Blijheid. Vrijheid. Genieten.
Kotsend naar huis.
Al 8 jaar dit schema. Werkt prima. :biertje:

Kijk eens aan wat een orde en structuur. Zelfs het aantal oliebollen om 12:00 staat al vast. :p

31december werken racen naar huis om 3uur
En douchen vroeg eten en 18uur los gaan uurtje drna naar binnen
9uur weer knallen 11uur knallen 0.00uur los gaan

Ik denk 8 uur op staan, dan ontbijten en zo snel mogelijk klaarmaken. Tot 10 uur me vermaken met wat echt kleinspul en dan goed beginnen.

Eergisteren gehoord dat ik op oudjaarsdag vrij ben, Hoef de wekker nu dus niet meer te zetten om 06:00 voor het werk. Kan hem nu mooi op 06:00 zetten om geen moment van de dag te missen, ook al mag je pas vanaf 18:00 stoken. Er hangt een sfeer buiten waar ik zoveel mogelijk van wil genieten, even lekker bij het carbit schieten kijken, alles nog eens checken, puur genieten.

Toen we nog om 10.00 mochten beginnen rond een uurtje of 7, gelijk trainingspakkie aan en naar buiten lopen.

Nu slaap ik lekker uit zodat ik in de nacht nog genoeg energie heb ��

Voor het eerst dit jaar met een klein menneke van dan 2,5 maand! Dus denk dat het daar vanaf hangt. Kijken hoe hij op cat1 reageert ;)

Beetje op tijd wel, wil zo lang mogelijk van de dag genieten. Ligt er meestal aan hoe goed ik geslapen heb of ik nog blijf liggen. Misschien nog even langs de winkel hier in de buurt en wat cat. 1 gaan stoken.

ik sta zo laat mogelijk op, anders moet ik te lang wachten tot het 18:00 is haha.
dan misschien nog ff wat winkels langs en dan lekker stoken :D

Ik sta rond half 9 uur op. Gewoon omdat dat dagelijks ritme is en ik daar het best op reageer. Dan rustig aankleden, ontbijten, koffie en dan richting een van de vele carbidlocaties waar ik voor uitgenodigd ben haha.

Hoop dat ik beetje kan slapen en dan uiterlijk 8 eruit. Half uurtje rijden en de laatste voorbereidingen treffen voor carbid schieten.

gewoon om 07:00 uur op staan.
Half dagje werken tot een uurtje of 12 en dan lekker voorbereidingen treffen voor de avond :)

Helaas kwart voor 5. Want ik moet gewoon werken.:sad:

Heb toch nog vrijaf kunnen krijgen. Uurtje of 8 opstaan. Relaxed nog langs wat winkels om wat klein spul te halen en sfeer te proeven. Hapje hier drankje daar ik kom de dag wel door. Voor je het weet is het 18:00 uur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan