Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.

Ik heb meestal vakantie in de week van Oud & Nieuw. Dus het hangt er vanaf hoe lang moeders mij laat uitslapen. In het weekend word ik meestal pas om half 12 wakker, doordeweeks half 10. Dit veranderd niet in vakantie/weekend-tijden. Rust is belangrijk op deze dagen en aangezien ik altijd te laat na bed ga, moet ik de tijd in de ochtend inhalen.

Zal wel een uurtje of 7-8 worden met de kleine, en dan lekker cat-1 stoken, met af en toe een pijltje tussendoor. ben benieuwd hoe me kleine man het gaat vinden, of we van hem net zo'n freak kunnen maken als ik ben :D

Meestal rond een uur of 8, een beetje afhankelijk hoe goed ik heb geslapen de voorgaande nacht.

Zal wel laat zijn... Moet de 30e nog 's avonds een zaalvoetbal toernooitje spelen tot 22:00 uur. :bonk: En dan nog een paar pilsjes in 't cafe :biertje: kortom, een uur of 11 - half 12 kom ik uit mn nest gerold.

Tsja, nu minder interessant gezien de afsteektijden. Dus ergens in de ochtend, hoe laat maakt in principe niet zoveel meer uit.

Normaal gesproken een uurtje of 6 voor de laatste verkoopdag.

Nu zie ik het wel hoe laat ik wakker ben. Waarschijnlijk door kruitstres en adrenaline evengoed vroeg wakker....

Laatst bewerkt:
Zoals altijd rond 08:00, vroeger was het natuurlijk om vuurwerk af te steken. Tegenwoordig begin ik om 09:00 met oliebollen bakken voor de hele familie (je moet wat he).

Meestal slaap ik uit tot een uur of 10 en word ik wakker geknald door de buurt :D
Gelijk onder de douche springen en klaarmaken om Cat 1 te stoken dan

Ach leeftijd en afsteek tijd veranderd ben ik qua tijd hetzelfde uit.bezig met vuurton plezier en buren lol

Ik sta nu altijd op rond een uurtje of 9 puur omdat het toch de dag is waar ik toch altijd na uit kijk
Lekker genieten van de kruitdampen ook al mag je pas om 18:00 beginnen. Maar als nog ruik je dan genoeg, En van carbid wat in het weiland bij ons achter word gedaan altijd even kijken daar

Ik probeer altijd uit te slapen, maar heb toch soort spanning :)

ziet het forum er bij jullie ook zo anders uit? vreselijk

Ik wil altijd lekker lang in bed blijven liggen, maar dat lukt gewoon niet vanwege de spanning. Rond 7 uur sta ik zeker weten naast mijn bed :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan