Hoe zit het met je voornemens van vorig jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waltr

VWC lid
Afgelopen jaar nagedacht wat je dit jaar anders ging doen? Is er nog iets van gekomen of ging je een versnelling harder.

Voor mij persoonlijk geen dikke zware (cake)boxen meer aangezien ik 3 hoog woon ,en die bakken zijn best zwaar en lomp, maar meer smallere 25/30mm compounds met max 100shots.

Tot nu toe gaat het volgens plan.

Hoe zit het bij jullie?

Ik had de voornemen om dit jaar wat rustiger aan te doen.
Vooral met mijn portomonee.
Ik kan nou niet zeggen dat het echt gelukt is .
Al hoe wel ik heb tijden gekend dat ik 20+ boxen en 100 cakes had.
Dat is in de loop der jaren terug gebracht na max 10 boxen/ compounds en 20 kleine potten.
Dus ik heb wel wat gewonnen.
Maar in deze tijd nog best gevoelig in de portomonee.
Voordeel is dat ik op 31 december daar niet meer over na denk en gewoon 100% geniet.
Na alle waarschijnlijkheid heb ik aankomst jaar weer het zelfde voornemen .

Goeie voornemens sneuvelen per definitie bij mij. Minder vuurwerk kopen is er een van zodat het allemaal wat relaxter is met bestellen, afhalen en stoken, weer niet gelukt dus. Mijn goeie voornemen is om definitief te stoppen! Niet met vuurwerk natuurlijk maar wel met goeie voornemens dan is dat probleem ook weer uit de weg.

Echt een goed voornemen is het niet, maar vorig jaar uiteindelijk toch wel (met een groep) bizar veel vuurwerk afgestoken. Dit jaar minder, de tijd van budgetten te ver overschreiden is definitief voorbij. Ik hoef niet enorm grote bakken, gewoon een paar mooie cakes is voldoende.

Ik merk trouwens dat ik ook (eindelijk) kan genieten van kleine items waar de kids zich mee vermaken / ook van genieten (f1 spul)

Ik was van plan alleen nog maar producten te kopen die zich al bewezen hadden, ook geen mystery box(en) meer kopen maar alles zorgvuldig uitkiezen.

Dat is niet helemaal gelukt en helaas lijken juist die producten die ik heb gekocht allemaal tegen te vallen.

Wat wel duidelijk gelukt is is mijn voornemen om minder vuurwerk te kopen. En gelukkig heb ik ook cakes gekocht die ik echt wilde hebben op basis van de straatfilmpjes. Kan niet wachten om ze af te mogen steken de 31e!

Leuk topic Waltr. Mooi onderwerp voor in de countdown, dus bij deze hem ook verplaats naar de countdown.

Zelf had ik het voornemen geen kleine losse cakes meer te bestellen. Dit is op een paar cakes na goed gelukt.

Vorig jaar voor een grote groep in de vooravond afgestoken, waaronder veel jonge kids. Was zo stressen ivm veiligheid met de harde wind. Besloten dat niet meer te doen.
En kleine cakes eruit.

Sit jaar alleen met mijn neefje stoken so far!

Vorig jaar had ik geen voornemens, dus dat is dan makkelijk. Ja, doen waar ik zin in heb en wat goed voelt. Dat is aardig gelukt moet ik zeggen :D

Vorig jaar waren er geen grenzen/ voornemens i.v.m. eerste keer ophalen weer. Was erg druk overal en er was veeel vuurwerk. Mooie show geschoten voor het eerst dus dit jaar het voornemen weer voor een bepaald gedeelte van de collectie een showtje te schieten voor de straat en mijzelf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan