Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven met mijn avond
Het vuurwerk had ik al de 29e en 30e opgehaald en daarom had ik oudejaarsdag 'vrij' voor wat andere zaken. Oliebollen halen en aandacht aan het vrouwtje geven na de 2 afhaaldagen
In Breda naar de, in onze ogen, veruit de beste oliebollenbakker geweest met zn kar bij de hoge vught. Uurtje in de gezellige rij gestaan en nadat de bollen veilig in de auto lagen nog ff een paar loempia's naar binnen geschoven bij de vietnamees ernaast.
Op de terugweg naar huis eerst nog ff een ronde gedaan op de vwboulevard die we hier in Breda rijk zijn. Eerst ff langs 365 gegaan omdat ik mn wagen daar makkelijker voor de deur kon parkeren. Kolere wat was het daar druk overal. Echt veel drukker als de afhaaldagen ervoor leek het wel.
Bij 365 even binnen geweest om wat sfeer te snuiven en via poppelaars naar bredavw gegaan waar het net een mierenest was. Overal blije gezichten. In de afhaalwaas de dagen ervoor niet zo meegekregen maar goh wat was dat ff lekker nog zo'n rondje maken...
De auto weer in en richting mn beste maat gegaan met zn vrouwtje. Zij geven niet zoveel om vuurwerk maar zijn altijd wel heel dankbaar als ik een tasje klein/gratis spul kom afgeven. Dit is echt een jarenlange traditie. Lekker biertje op en richting huis gegaan waar mn vrouw al lekker bezig was met allerlei kleine heerlijke hapjes om zo knabbelend de avond door te komen met zn 2en.
Om 1800 expres zelf niets afgestoken maar gewoon heerlijk gekeken en geluisterd naar het heilige vuur om mij heen. Heerlijk intens van genoten.
De muziek van de top 2000 op de radio, de knallen en de vele kleuren in de lucht links en rechts waren echte sfeermakers deze avond. Samen met het vrouwtje lekker geouwehoerd over het afgelopen jaar en gekeken naar de toekomst.
Waar het vorig jaar hier in de straat een bizarre tyfuszooi was met cobras voor twaalven was het in onze directe nabijheid rustig.
Deze avond wederom heel intensief en heel 'klein' meegemaakt. Alleen met zn 2en. Vrouwtje was lekker aan het pimpelen en was rond 0000 als een kanarie. Ik niet natuurlijk want ja, dr moest geknald worden natuurlijk alsof het de laatste keer was!
Een hele fijne oud en nieuw meegemaakt. Goed vuurwerk, veel kijkend volk en heel veel complimenten.
Hopelijk dit jaar weer...