Mijn o&n was enigzins in aangepaste vorm. Twee dagen ervoor met griep in bed, op de dag zelf ook niet heel lekker te pas.
Het was wel mijn beste oud en nieuw in jaren omdat mijn dochter het vuurwerk dit jaar geweldig vondt, dat maakt papa natuurlijk trots! Dat ze dit nog mag meemaken is natuurlijk heel gaaf.
Hubo Hengelo gaf om 18:00 uur een vuurwerkshow op het parkeerterrein, daar hebben wij als gezinnetje intens van genoten.
Al het eigen vuurwerk op een locatie bij een vriend gestookt, zie mijn YouTube voor alle video's:
Video's delen met vrienden, familie en de rest van de wereld
youtube.com
Voor 0:00 uur mijn compound (1,2 inch Golden Willow) bewaard. Deze was erg tof, ben gek op goud en blauw dus deze bak was meer dan prima!
We hadden beloofd onze dochter wakker te maken voor het 0:00 uur moment, dat hebben we dan ook gedaan! Ze vondt het helemaal geweldig!

Na afloop nog even een drankje gedaan bij de buren en daarna is onze dochter lekker bij ons in bed gekropen.
Als dit daadwerkelijk het laatste oud en nieuw was met legaal F2 siervuurwerk, dan is dat een mooie punt achter meerdere jaren van mooie producten uitzoeken, schieten en filmen.
Stiekem hopen wij uiteraard dat we komende jaarwisseling weer mogen stoken, de tijd zal het leren!
De beste wensen namens ons gezinnetje aan alle vwc leden!