Hoe vinden jullie de nieuwe producten van Lesli vuurwerk ?

ylke

VWC lid
Tijdens de demo / Preview van Lesli vuurwerk hebben we allemaal de nieuwe producten van Lesli vuurwerk mogen aanschouwen.
Wat is jullie mening over de producten die we hebben mogen zien, er komen nog wat producten bij dit jaar.

Zelf heb ik het als positief ontvangen en je kunt zien dat Lesli vuurwerk er echt mee bezig is geweest, wat is jullie ervaring?

Ik was niet aanwezig maar als ik in het algemeen kijk naar de nieuwe producten van lesli, vind ik dat ze hun collectie prachtig hebben uitgebreid.

Een aantal producten waarvan ik denk, wauw die moet ik hebben! Ook heb ik paar producten gezien waarvan ik toch de prijs wat te hoog vind voor wat je krijgt, maar dat kan ook smaak gebonden zijn natuurlijk.

Over het algemeen gezien, echt super en dan zeg ik, lesli ga zo door.

Ik ben ook niet bij de dag geweest. Maar moet na al die filmpjes meerdere keren gekeken te hebben toch wel concluderen dat Lesli Goed bezig is met de Qualiteit. De prijs tja soms wat te duur of net goed. Goedkoop zal lesli denk ik ook nooit echt worden. Maar hun grote grijs gele concurent laten ze zo wel links liggen. Kortom netjes Lesli nu nog net wat scherperde prijzen :)

Heb nu wel een andere kijk op Lesli,moest er eerst niks van hebben. Als ze het op deze manier door zetten,dan kan het zeker vaker op me lijst staan. Ze hebben dit jaar zeker een leuk aantal toppers,en ik haal zeker wat in huis. Alleen kijken wat me dealer aanbied,:)

Ze hebben zeker betere producten nu, maar ik kan pas een oordeel vellen na de verkoop eind dit jaar. Want je kan wel leuke producten hebben maar als ze amper te verkrijgen zijn is het weer een ander verhaal. Verder zijn de prijzen soms wel net iets te hoog. Over het algemeen heb ik nu wel een beter beeld van Lesli dan vroeger.

Ben ook nooit een lesli fan geweest,maar moet zeggen ben dit jaar toch ook wel positief verrast.
Vooral kremlin en king cobra zijn erg goede nieuwkomers.

Ik vind dat lesli een positieve vooruitgang heeft gemaakt. Maar ik vrees toch dat als puntje bij paaltje komt en de spullen verkocht worden, deze toch een stuk minder van kwaliteit zullen zijn.

De "Gecontroleerde Samples" die zijn gebruikt waren in eerste instantie goed. Ben benieuwd of de daadwerkelijke productie batches ook zo zijn.

Ik denk dat lesli daar wel aardig op gaat letten :) Ze hebben vast ook hier wel gelezen dat de tevredenheid over grote importeurs als Hun en GVB wat minder was. En Nu zena een tandje heeft bijgezet vorig jaar. Zal dat ook weer lesli en logische keuze zijn geweest om dit te doen. Je wilt toch niet op fora,s worden gezien als de grote luie importeur die rust op prestatie,s uit het verleden. Want steeds meer mensen weten de weg te vinden naar de forum van vwc en fpm. Waardoor je tegenwoordig steeds meer je best moet doen om je producten te slijten. Maar ik verwacht wel dat dit lesli lukt. Na een postiefe ervaring met wat klein lesli spul vorig jaar :)

De producten die ik voorbij heb zien komen hebben mij blij gemaakt. Als ik dit vergelijk met de demo van vorig jaar vindt ik het een wereld van verschil.nu maar hopen dat de producten uit de massa ook goed zijn.

Ik ben zeker in positiefe zin verast door Lesli.
Ze komen dit jaat met echte toppers op de markt.
Vooral zo door gaan.

Was zelf niet bij de meeting aanwezig(was helaas iets tussen gekomen) Maar hetgene wat ik tot nu toe op film heb gezien zag er zeker goed uit! Enige nadeel is voor mij nog steeds de prijs. Wacht het nog even af voor ik daadwerkelijk ga beslissen of ik iets ga kopen.

Ik vind dat Lesli erg leuke producten heeft laten zien.
De Kremlin, Splitonium, Baron Blitz en de King Cobra in het bijzonder.
Ik had eerlijk gezegd nog gehoopt op wat nieuw daytime spul voor schappelijke prijzen maar heb mogen vernemen dat dit pas volgend jaar ('14/'15) aan de orde is.

Ik stond een beetje achteraan maar dacht te zien dat ik tijdens de demo 3 keer een bombettes op de grond zag knallen. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren maar is toch een klein aandachtspuntje.

Ik heb de indruk dat Lesli intensief bezig is met producten voor de freak.
Laat maar doorkomen, die spullekes!!

Back
Bovenaan