bassie1978
VWC lid
Hier ben ik ook nog aan het balen. Maar denk dat het het gewoon thuis vier..dan maar lekker met wat cat1 en hopelijk dat de rest van de buurt nog wat moois de lucht inschiet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je steekt er mooi wat tijd in![]()
Ben niet zo bang voor een bekeuring, maar meer voor boze buren.. en dat zou ik dit jaar ook wel weer begrijpen.
En strafbladLekker knallen neem die 100€ voorlief
En strafblad
Ik heb nog voldoende vuurwerk liggen van vorig jaar om er een mooi oud&nieuw van te maken. Ik baalde enorm, totdat ik ging denken in mogelijkheden. Vanaf mijn balkon een mooi pijlenstandaard maken en vanuit daar pijltjes stoken. Áls de politie al komt moeten ze me nog dat zien afsteken dus ik maak me niet zo'n zorgen. Eerst rustig aan beginnen met wat Cat 1, kijken of we daarmee geen boze buren hebben en politie op komt en dat opbouwen naar pijlen. Daarna vanaf 00:00u lekker wat compounds 1 voor 1 naar buiten brengen en afsteken. Heb er nog voldoende staan voor een avondvullend programma. Denk dat iedereen daar wel behoefte aan heeft, gewoon mooi siervuurwerk gaat niemand echt vervelend vinden denk ik zo.
Tripje naar duitsland zoals ik hem voor ogen had met overnachting gaat denk ik lastig worden met de corona maatregelen, maar zit wel te denken om overdag daar wat knallers af te gaan steken op een parkeerplaatsje ofzo. Eens proeven hoe dat is om dat mogelijk komende jaren wat meer te gaan doen.
Valt er iets te vieren dan, een jaarwisseling zonder vuurwerk... en dan moet ik als een tiener gaan genieten, omdat ik een grondbloem oid kan gaan afsteken. Nee ik sta er nog maar niet bij stil en kan er mij ook geen voorstelling bij maken, hoe ik dit verschrikkelijke klote jaar moet gaan vieren/afsluiten zonder vuurwerk![]()
Triest dit, doet me denken aan mezelf. Ik heb nog 15compounds liggen die ik niet nog een jaar wil bewaren. Er is een veldje 50m verderop, waar ik de compounds op de avond zelf of ervoor in de bosjes ga verstoppen in onopvallende vuilniszakken. Mocht er dan een huis/kelderzoeking volgen dan vinden ze niks, mocht het een heterdaad zijn vinden ze ook alleen die afgestoken doos.Ik heb nog voldoende vuurwerk liggen van vorig jaar om er een mooi oud&nieuw van te maken. Ik baalde enorm, totdat ik ging denken in mogelijkheden. Vanaf mijn balkon een mooi pijlenstandaard maken en vanuit daar pijltjes stoken. Áls de politie al komt moeten ze me nog dat zien afsteken dus ik maak me niet zo'n zorgen. Eerst rustig aan beginnen met wat Cat 1, kijken of we daarmee geen boze buren hebben en politie op komt en dat opbouwen naar pijlen. Daarna vanaf 00:00u lekker wat compounds 1 voor 1 naar buiten brengen en afsteken. Heb er nog voldoende staan voor een avondvullend programma. Denk dat iedereen daar wel behoefte aan heeft, gewoon mooi siervuurwerk gaat niemand echt vervelend vinden denk ik zo.
Tripje naar duitsland zoals ik hem voor ogen had met overnachting gaat denk ik lastig worden met de corona maatregelen, maar zit wel te denken om overdag daar wat knallers af te gaan steken op een parkeerplaatsje ofzo. Eens proeven hoe dat is om dat mogelijk komende jaren wat meer te gaan doen.