Hoe versier jij jouw huis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Kerstbomen, lampjes, kerstdorpen het is allemaal prachtig maar waar de een heel uitbundig is zijn sommige mensen wat rustiger. Voor veel mensen is een kerstboom met wat ballen erin voldoende, andere mensen zijn een maand aan het opbouwen in huis en de tuin zoveel decoratie hebben ze. En uiteraard alle mensen die daar tussen in zitten nog.

Maar hoe versier jij jou huis? Zoveel mogelijk en van alles wat of juist alles in 1 stijl. Wat rustiger of toch juist uitbundig in kleuren. laat het weten, show ons de foto's van jou versierde huis en tuin

Probeer hier toch ieder jaar de collectie voor buiten wat uit te breiden. Ondertussen een mooie gevulde voortuin met een krans, guirlande, verlichting rond de taxuszuil, 2 losse sterren, 3 verlichtingsballen onder het balkon en een hert. Wil nog een krans aan de buitenmuur hebben en wellicht het balkon nog wat aankleden. Wil het dit jaar ook wel wat eerder af hebben, het is zóveel fijner thuiskomen met de verlichting aan. Heerlijk. Geniet zo van al die verlichting overal!

Verlichting 2023..png

Mooi plaatje Djaimy. Benieuwd naar het plaatje van volgend jaar met de update.

Zelf hebben wij het vooral binnen goed versierd. Wel in de vensterbanken zodat je dar buiten ziet en een krans aan de voordeur. Buiten mag wat meer, wat Djaimy zegt: Is toch wel fijn thuis komen als je buiten ook mooie versiering hebt.

Probeer hier toch ieder jaar de collectie voor buiten wat uit te breiden. Ondertussen een mooie gevulde voortuin met een krans, guirlande, verlichting rond de taxuszuil, 2 losse sterren, 3 verlichtingsballen onder het balkon en een hert. Wil nog een krans aan de buitenmuur hebben en wellicht het balkon nog wat aankleden. Wil het dit jaar ook wel wat eerder af hebben, het is zóveel fijner thuiskomen met de verlichting aan. Heerlijk. Geniet zo van al die verlichting overal!

Bekijk bijlage 1799154
Heerlijk sfeervol, zeker met die sneeuw erbij!

Nu inderdaad eerst wat herfst Halloween maar met kerst, verlichting in de achtertuin, boom in huis en elk jaar wat erbij qua aankleding.

Nu het wat langer donker id ochtend blijft en id avond ook al weer sneller donker is, begint het wel te jeuken om de lichtjes weer buiten op te gaan hangen.

Ja begint hier ook te jeuken om de buiten verlichting al op te gaan hangen. Nu nog wat te vroeg, maar zag het van de week al ergens hangen en dan kriebelt het zeker.

Hier dit jaar ook aan de versiering. Nieuwe overkapping, nieuwe elektrapunten, dus dat biedt mogelijkheden.

Nog tips/tricks?

Over twee weken ga ik even naar de zon. Ik heb al besloten dat, als ik terug kom, het hoog tijd is om de verlichting buiten op te hangen. Eind oktober is alles buiten dus al versierd. Kreeg er vorig jaar de complimenten over van de van de buurvrouw. Ze vond het zo geweldig en ze kreeg er zelf ook al weer zin in om de boel te versieren. De rest van de straat volgt dan ook stapsgewijs.

Hier dit jaar ook aan de versiering. Nieuwe overkapping, nieuwe elektrapunten, dus dat biedt mogelijkheden.

Nog tips/tricks?
Haha, dus ik ben niet de enige die speciaal voor de kerstverlichting elektrapunten in de carport en de schuur/veranda heeft aangelegd :d

• Haha
Waarderingen: GMP
Als je dan toch je tuin laat doen :d
(Mijn vrouw vond het onzin, maar als de boel eenmaal hangt....)

De laatste paar jaar trakteer ik mezelf op wat Twinkly kerstverlichting! Dit jaar waarschijnlijk de 2 meter buitenboom:

Ben wel van die customizable kerstverlichting!

De laatste paar jaar trakteer ik mezelf op wat Twinkly kerstverlichting! Dit jaar waarschijnlijk de 2 meter buitenboom:

Ben wel van die customizable kerstverlichting!
Wij hebben ook veel twinkly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan