Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaliter is het heel rustig maar de buren blijven thuis en dan wordt er gelukkig meer gestookt. Heel fijn.

In de straat zelf valt het tegen, maar in de wijk gaat het altijd goed los.

Laatst bewerkt:
De buurt wel ok denk ik maar in de straat ( aan een doorgaande weg ) wat minder.

Wel wat jongere gezinnen in de buurt met wat klein spul en braaf een compound als uitsmijter.

Qua 'freak' als enige uit de flat hier.

Wel wat gasten uit de andere kant van de straat later, rond 0100 na mij, met hun dikke tracas en funke dozen die kwamen vragen waar ik nou weer vandaan kwam met het geweld. Dat was na het geklap en gejoel uit de buurt wel weer tof.

Afgelopen jaar voor het eerst in de eigen straat gevierd. Ging mooi los. Uiteraard meeste direct voor ons huis :)

Ik ben de laatste 15 jaar ongeveer 10x verhuisd en heb het eigenlijk nooit thuis gevierd. Vorig jaar bij een maat van me gevierd en dat beviel erg goed. Op t eind van de avond vroegen meerdere mensen uit de straat of ik volgend jaar weer langs kwam. Er hing een leuke sfeer. Mensen die echt blij werden van het vuurwerk en buiten elkaar opzoeken. Voor mij genoeg reden om weer de hele avond voor vermaak te zorgen daar:D

De ene keer weer wat meer en dan weer wat minder. Laatste jaren steeds minder jammer genoeg.

Van de 10 jaar dat ik hier woon, maar 1 keer hier thuis Oud en Nieuw gevierd. Mijn straat is heel erg lang en bochtig, dus niet echt een goed beeld. Maar toen ik hier was met de jaarwisseling ging er aardig wat de lucht. Ook komende jaarwisseling niet thuis :p

Tegenwoordig echt goed! Is eigenlijk sinds de verboden steeds meer geworden, echt mooi feest zo! Overbuurman gaf alweer aan lekker los te gaan, bijna net zo'n freak als ik. Daarnaast wat mede buren die sowieso rond 18u wat afsteken, en dan rond de jaarwisseling veel de lucht in knallen. Ben wel tikje benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn met een plaatselijk verbod, maar heb alsnog goede hoop.

Afgelopen jaar stookten we niet thuis, maar een wijk verderop van ons huis bij vrienden. Daar ging het om ons heen aardig los.

Wij wonen iets meer aan een buitenwijk dus zien niet zo veel om ons heen. In ons straatje word niet veel gestookt, maar iedereen komt daardoor wel vaak bij ons staan, wat heel gezellig is. Dit jaar komt er een vuurton, party tent, statafels, gezellige lampjes, pan met snert enz.
Met de buren al het een en ander afgesproken wie wat regelt, en dan gewoon gezellig van mijn vuurwerk (en een beetje van een paar huizen verderop) genieten. Rustig en relaxed zou ik zeggen :)

Afgelopen jaar stookten we niet thuis, maar een wijk verderop van ons huis bij vrienden. Daar ging het om ons heen aardig los.

Wij wonen iets meer aan een buitenwijk dus zien niet zo veel om ons heen. In ons straatje word niet veel gestookt, maar iedereen komt daardoor wel vaak bij ons staan, wat heel gezellig is. Dit jaar komt er een vuurton, party tent, statafels, gezellige lampjes, pan met snert enz.
Met de buren al het een en ander afgesproken wie wat regelt, en dan gewoon gezellig van mijn vuurwerk (en een beetje van een paar huizen verderop) genieten. Rustig en relaxed zou ik zeggen :)

Ik zie een trend in effecten, veel blinkers :D

Tegenwoordig echt goed! Is eigenlijk sinds de verboden steeds meer geworden, echt mooi feest zo! Overbuurman gaf alweer aan lekker los te gaan, bijna net zo'n freak als ik. Daarnaast wat mede buren die sowieso rond 18u wat afsteken, en dan rond de jaarwisseling veel de lucht in knallen. Ben wel tikje benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn met een plaatselijk verbod, maar heb alsnog goede hoop.

In jouw compilatie video ook veel vuurwerk te zien om je heen, zag er goed uit afgelopen jaar!

Mijn straat geniet altijd flink van wat ik heb aan prachtig vuurwerk. Gelukkig de afgelopen jaren wat nieuwe buren die kinderen hebben en ook maling aan het vuurwerk afsteek verbod.

Echter had ik op 28 oktober via meld misdaad anoniem de politie Om 00:00 in de nacht aan de deur want ik zou grote hoeveelheden vuurwerk in huis hebben en er ook in handelen.

Ik heb ze netjes binnen gelaten en ze netjes aangewezen waar een paar nitraatjes en matjes lagen enkele jaren geleden gekocht bij zena in baarle en wat vuurpijlen uit Duitsland van de Lidl. Ik kreeg geen boete of proces verbaal gekregen omdat ik zo netjes meewerkte en omdat het zo weinig was.

Kortom dit jaar sta ik om 00:00 op straat met 1 fonteintje en doe dan net of dat het is. De 2000 euro siervuurwerk laat ik ff staan tot 00:15.

Dit omdat de overbuurvrouw 100%mij dit oor wilde aannaaien. Al 25 jaar oorlog en we zijn zelfs op tv/rijdende rechter geweest.

Maar tóch kijk ik er naar uit hoe de straat afsteekt, plus al veel mensen die vragen of ik hopelijk wel thuis ben vanwege de mooie show elke keer weer

Ik verwacht er weinig van. Begin december alweer 3 nieuwe buren erbij. Iedereen die vuurwerk afstak is inmiddels weg nu.

Net verhuisd, maar we vieren op een vertrouwd adres waar ik eigenlijk als enige echt loop te stoken. Wel leuk om zelf de show te verzorgen, maar een straat vol liefhebbers creëert natuurlijk meer chaos :)

Ik ben benieuwd, ben net verhuisd dus het is even afwachten hoe het hier in de buurt gaat. probeer in ieder geval de toon goed te zetten!:D

Gelukkig veel stokers in de straat. Ookal is het altijd erg veel Duits supermarktprul, vuurwerk is vuurwerk. Verbaas me er altijd wel over dat veruit de meeste pas na 0:00 beginnen. Maakt voor mij verder niet uit. Kan ik rustig van m'n eigen cakes genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan