vuurwerkfreakk
VWC lid
Ruk! Veelal senioren helaas, hooguit wat fonteintjes om 0.00u dus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar stookten we niet thuis, maar een wijk verderop van ons huis bij vrienden. Daar ging het om ons heen aardig los.
Wij wonen iets meer aan een buitenwijk dus zien niet zo veel om ons heen. In ons straatje word niet veel gestookt, maar iedereen komt daardoor wel vaak bij ons staan, wat heel gezellig is. Dit jaar komt er een vuurton, party tent, statafels, gezellige lampjes, pan met snert enz.
Met de buren al het een en ander afgesproken wie wat regelt, en dan gewoon gezellig van mijn vuurwerk (en een beetje van een paar huizen verderop) genieten. Rustig en relaxed zou ik zeggen![]()
Tegenwoordig echt goed! Is eigenlijk sinds de verboden steeds meer geworden, echt mooi feest zo! Overbuurman gaf alweer aan lekker los te gaan, bijna net zo'n freak als ik. Daarnaast wat mede buren die sowieso rond 18u wat afsteken, en dan rond de jaarwisseling veel de lucht in knallen. Ben wel tikje benieuwd hoe het dit jaar gaat zijn met een plaatselijk verbod, maar heb alsnog goede hoop.