Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar ben ik daar weer, dus kijken of ze daar ook een "strijd" aan willen gaan. Echter met de terugkomst van de Red Dawn en Sky Hunter + de komst van de Ecc Shots en Zena Shell Kit, heb ik een mooi project in
Klinkt als een geweldig project met die toppers, niet vergeten te filmen tijdens de strijd!

Voor het eerst van m'n leven verhuisd en het lijkt er op dat we dit jaar met een stel vrienden bij ons thuis oud & nieuw gaan vieren. Veel studenten en jonge gezinnen in de buurt, dus ik verwacht er niet te veel van.

Vroeger in een drukke vuurwerk straat, de jaren erna werd het steeds minder want die gozer die bij die vuurwerkwinkel werkt die heeft toch genoeg.. Dat werd echt het motto in de straat, tot er twee jaar geleden ineens een verandering kwam, ik vierde daar me oud en nieuw niet meer... gevolg was een jaar bijna geen vuurwerk in die straat, nu vieren we het bij mij in de straat , super saai, want niemand stookt er.

Wel een hoop fans, want tegenover mij zitten allemaal 65+ woningen en die vinden het wel erg leuk, staan allemaal achter de ramen en op de balkons..

Ben 2 jaar geleden verhuist, maar vorig jaar bij de ouders van mijn vriendin gevierd. Daar was het gezellig druk, met de overburen om beurten cakes staan stoken. De dag erna tijdens het opruimen nog een aantal complimenten gehad van andere buurtbewoners die lekker mee hadden staan genieten. Bij thuiskomst 's nachts stonden er een paar kleine proline potjes van de dealer aan het einde van de straat. Is erg weinig gestookt dus. Moet daar wel bij aantekenen dat er veel buitenlanders wonen die aan de Leiden Uni promoveren e.d. Dit jaar vier ik het thuis dus dan gaan ze wat beleven :devil:

Dit jaar voor het eerst zonder mijn vaste stook maat ! Die heeft andere plannen dus ik sta er alleen voor .. nog iemand zin om vuurwerk te tillen 7 trappen op een keer of 20 hahah

Veder valt het vaam tegen in de buurt , overdag een hoop flinke klappers en wat single shots en dan vanaf een uur of 18:00 wel een hoop kinderen buiten met tasjes en dan vervolgens een gat vanaf 20:00 tot 00:00 de perfecte tijd voor mij dus

Persoonlijk weet ik niet eens hoe mijn straat stookt, want woon er pas sinds 16 mei 2018, dus dit jaar zal het leren. Weet alleen wel dat het elk jaar weer raak is met dat in n naastgelegen straat n prullenbak in de fik word gestoken. Er heel veel jongere buitenlanders (gezinnen) en mensen op leeftijd wonen.

Tot op heden wel al meerdere bizarre/keiharde knallen te horen, al kunnen dat ook schoten zijn (Paar weken geleden nog mensen met wapens aangehouden namelijk, die ook als ik t goed begreep echt zijn gebruikt.)

Hier bij mij in de straat knalt het nu al geregeld.
Laat staan op 31 december niet afsteken van af 18:00 uur gewoon vanaf 10:00 knallen.
Er zijn hier meerdere liefhebbers in de straat die voor meerdere honderden euro’s de lucht in schieten.
Op het 00:00 uur moment word hier om de 50m stevig gestookt dus gewoon 100% genieten en ga ook geen jaar ergens anders het vieren.

Hier bij mij in de straat knalt het nu al geregeld.
Laat staan op 31 december niet afsteken van af 18:00 uur gewoon vanaf 10:00 knallen.
Er zijn hier meerdere liefhebbers in de straat die voor meerdere honderden euro’s de lucht in schieten.
Op het 00:00 uur moment word hier om de 50m stevig gestookt dus gewoon 100% genieten en ga ook geen jaar ergens anders het vieren.

Nieuw buinen 1 grote choas tijdens o&n:p

Heb een ontzettend saaie straat. Niemand die hier wat afsteekt. Ik heb dan wel vrij spel, maar het is best wel saai...

Bij mij in de straat helaas niet veel, echter, 1 straat achter mij heb ik een buurman die minimaal een paar duizend per jaar uitgeeft. En dan heb ik het over beste blokken. Altijd fijn, want hij begint pas rond half 2, en ik ben dan net klaar.

Sinds 20 sept een nieuw huis gekocht waar ik dus traditiegetrouw bij mij thuis afsteek om 18 uur tot 20:00 en dan nu bij vrienden de rest van avond doorhou uiteraard met veel vuurwerk. 15 jaar lang was het 10 uur of 18 uur de aftrap.... denk dat veel mensen me gaan missen bij me ouderlijk huis maar ook een paar blij zijn. Ben benieuwd in deze buurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan