Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog tips welke torches echt goed zijn? Vorig jaa 3 gehad, alle 3 weigerden na 18:00. Of welke fakkels goed zijn? Ik ken de Pro Torches van Zena, maar verder..
Misschien even belangrijk om te vermelden; het gaat met name om het fakkelen van de show
Wierook schijnt ook handig te zijn, ga er dit jaar mee proberen te stoken. Maar je hebt ook de evo portfire, zena pro torch en ik had afgelopen jaar fakkels van wolff, werkte lang zat voor mijn gevoel![]()
Als je Wierrook gaat gebruiken, neem die hele dikke, minimaal 1 of 1,5 cm dik.
die dunne dingen zijn ruk, bij die dikke gloeien ze goed waardoor het lont sneller aan gaat.
Is niet handig qua fakkelen, wel voor het losse afsteken denk ik?
Een soort geurloze dikke staven zijn het. Werkt iig beter dan een aansteeklont (brand lang, blijft goed gloeien, is hard dus geen gedoe met draadjes die om het lont heen vouwen, je hoeft niet met je gezicht erbij om te blazen). Rowy vuurwerk verkocht het afgelopen jaar en was echt ideaal
Liefst een sigaret,maar dat gaat wat moeilijk hele avond.
of torch.
Ben nu ook wel benieuwd naar "wier" rook staven.
Zelf vind ik persoonlijk een aansteek lont niks.
Is dit de one and only Sippie?! Erg toevallig dat jij een accountje hebt aangemaakt! Wel humoristisch!
Voor de mensen die niet begrijpen waar ik het over heb: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?45674-De-droomvrouw-voor-vele-freaks&highlight=sippie