Hoe steek jij je vuurwerk aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik een jet lighter - soortgelijk aan wat op diverse pyro gerelateerde sites wordt verkocht, maar dan zelf uit China gehaald :)
Helaas overleven die dingen niet altijd een hele avond stoken, omdat ik denk er water soms wat vuurwerkresten de ontsteking blokkeren.
Daarom zorg ik ook voor een reserve.
Ik heb er nu weer 1 besteld en heb een creme brulee brander bij de Action gehaald en ook nog een grotere jet lighter uit China.

Moet voldoende zijn.

mijn buurman en ik zijn naar de action geweest.
We hebben gekozen voor de CREME DE BRULEE brander.:D
Hij ligt lekker in de hand,makkelijk te gebruiken en
de vlam is lekker groot.

mijn buurman en ik zijn naar de action geweest.
We hebben gekozen voor de CREME DE BRULEE brander.:D
Hij ligt lekker in de hand,makkelijk te gebruiken en
de vlam is lekker groot.

Pas maar op ik had er voor ja ook 2 gehaald allebij hebben ze 12 uur niet gered. de klikker was bij beide snel kapot.

Ik zelf heb dit jaar een pyro torch en bij de intratuin haal ik de pyro torch stokjes echt handige dingen en aansteek lonten gehaalf bij de action vorige week 4 voor 0,39

Afgelopen jaar voor het eerste een elektrische aansteker gebruikt.
Ideaal,geen last van wind en het lontje is meteen aan.

1 nadeel, is niet handig voor een hele dag, na 60 keer gebruiken moet hij weer 4 uur in de usb oplader.

Edwin

Pas maar op ik had er voor ja ook 2 gehaald allebij hebben ze 12 uur niet gered. de klikker was bij beide snel kapot.

thnx voor de tip denk dat ik deze dan maar even bij bestel voor de zekerheid.
wou ze toch al testen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijlagen

• RVW 2005 Pakkie peuken 500x500-205x205.jpg
    RVW 2005 Pakkie peuken 500x500-205x205.jpg
    10,2 KB · Weergaven: 0
Ben nu ruim anderhalf jaar gestopt met roken (bevalt prima :p) maar met oud en nieuw koop ik een pakkie om alles aan te steken. Ik denk dat ik ook wel een paar trekjes probeer ... Vorig jaar ook gedaan en goed bevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan