Hoe reageert jouw huisdier ?

Vind ik wel zo'n dom geneuzel dit,beesten kunnen niet praten waarom zijn ze bang zijn he.We hadden 2 keeshondjes(1 hebben we in moeten slapen)maar de 1 was doodsbang en de ander interesseert het niks.Alles geprobeerd en gedaan....Maja de tokkies op fb roepen ook om alles ja kwestie van opvoeding
Jaarlijks terugkerende opmerking van de amateur psychologen op dit forum, maar dat is i.d.d. wel heel simpel gedacht. Er zijn zijn tal van factoren wat daar aan ten grondslag kan liggen. Ja, opvoeding is er 1 van, maar er zijn meer factoren.

Eigen huidige hond is binnenshuis niet bang. Harde knallen in de buurt als ze buiten is vind ze niet prettig

Jaarlijks terugkerende opmerking van de amateur psychologen op dit forum, maar dat is i.d.d. wel heel simpel gedacht. Er zijn zijn tal van factoren wat daar aan ten grondslag kan liggen. Ja, opvoeding is er 1 van, maar er zijn meer factoren.

Eigen huidige hond is binnenshuis niet bang. Harde knallen in de buurt als ze buiten is vind ze niet prettig
Ja wat Harry zei als je een hond net gaat trainen zoals een politiepaard dan is het misschien wel te redden maar wie heeft daar nu alle tijd en geld voor?

met onze vorige hond wat hetzelfde ras was als wat we nu hebben, een Amerikaanse Stafford hebben we praktisch hetzelfde gedaan.
Maar toch reageert die we nu hebben helaas niet goed op vuurwerk.
En ik durf toch wel te zeggen dat we bovengemiddeld met onze hond bezig zijn met gehoorzaamheid en trainen.
Ook het hoofdstuk vuurwerk hebben we heel aandachtig aangevangen

Ja wat Harry zei als je een hond net gaat trainen zoals een politiepaard dan is het misschien wel te redden maar wie heeft daar nu alle tijd en geld voor?
als je geen tijd hebt om een hond op te voeden moet je er misschien in beginsel al niet aan beginnen ,en geld ??? enigste wat het je kost is tijd en consequent zijn en enige kennis /ervaring is altijd een pre ,en ja er blijven uiteraard altijd uitzonderingen ;)

als je geen tijd hebt om een hond op te voeden moet je er misschien in beginsel al niet aan beginnen ,en geld ??? enigste wat het je kost is tijd en consequent zijn en enige kennis /ervaring is altijd een pre ,en ja er blijven uiteraard altijd uitzonderingen ;)
Zoals ik eerder al aangaf,die van ons zijn wel degelijk na cursussen geweest etc maargoed.

Kobus de teckel van mijn ouders en ook ik ben bedieningspersoneel van meneer kijkt niet op of om.
Hij reageert begin december wel op harde knallen, maar als je dat corrigeert dan reageert hij rondom en tijdens oud en nieuw nergens op.

Heb nu geen huisdier meer, maar wel heel lang gehad. Mn hond vond het toen niet prettig om buiten te lopen, maar binnen interesseerde het hem niet

Hoe mijn huisdier reageert...? Niet, doet het al een paar jaar niet meer...

Daarvoor vond onze kat het allemaal wel prima, zolang de lampen maar aan stonden

Inmiddels is onze kat 2.5 jaar oud en is die helemaal gewend. Kijkt als ik op de computer zit gewoon rustig de filmpjes mee te kijken met volume aan.

We hebben echter vanaf deze zomer een nieuwe kitten en die probeer ik ook al te laten wennen door de filmpjes, maar ben wel benieuwd hoe die gaat reageren. Hoop dat die een voorbeeld neemt van zijn oudere broer.

helaas is onze vuurwerk Keffer overleden....
maar we hadden een stafford die er geen ene fuck om gaf en gewoon rustig doorliep en sliep op haar eigen stoel :P
maar wel met een romeinse kaars door de tuin liep hahah

en de kleine keffer gaf er ook helemaal niets om rond 00:00 zat ze samen met me oma voor het raam te koekeloeren of ze lag te slapen
ene kant geluk mee gehad.

als ik met 1 van de honden buiten was, pakte ik trektouwtjes en toen knetter ballen en rotjes en zelfs toen gaven ze er al geen fck om

Back
Bovenaan