Hoe ontstaat verwarring bij de consument?

Houd alsjeblieft op, afgelopen week heb ik een keurige reactie geschreven naar een krant die ook een online versie heeft uit Goes dat ze veel te voorbarig waren met de afsteektijd van 18.00-02.00 en uitgelegd waarom en dat hun journalist dieper had moeten zoeken. Wat gebeurt er : geen reactie en ze plaatsten mijn stukje text geen eens op hun website. Oftewel : tegen kritiek kunnen ze niet en de waarheid willen ze dus niet vermelden. Ik wordt daar behoorlijk moe van, de macht van de media die vele omwaarheden plaatst maar wel door de lezer als waar wordt aangenomen.

Krant uitprinten en aan de politie laten zien als ze me aanhouden de 31e om 11 uur

Tuurlijk, omdat het in de krant staat mag het meneer agent... :p

Typisch voorbeeld van de huidige onduidelijkheid waar ik immers ook die brief over heb geschreven naar het Ministerie. In Den Haag denken ze echt dat de burgers pas vanaf Sinterklaas na gaan denken over vuurwerk. Wij weten wel beter en langzaamaan zie je dat nu ook in de media. Want op moment van schrijven heeft deze krant namelijk gewoon gelijk: de aangepaste wet is immers nog niet van kracht...

Want op moment van schrijven heeft deze krant namelijk gewoon gelijk: de aangepaste wet is immers nog niet van kracht...

Inderdaad heeft deze krant helemaal gelijk maar het is dan ook meteen 1 van de weinige kranten die gelijk heeft want ik denk dat meer dan 50% van de kranten/nieuws websites er al klakkeloos van uitgaan dat het er wel door is en dat vind ik juist zo frustrerend aangezien 90 % van de onwetende burger die het lezen het niet weten en het ook daadwerkelijk aanneemt. Er is niet voor niets de uitspraak : de krant brengt leugens in het land :sad:

Deze krant heeft ten dele gelijk.Daarmee bedoel ik,dat er in de eerste alinea staat;
ENSCHEDE/HENGELO - Tijdens de komende jaarwisseling is een nieuw vuurwerkbesluit van kracht. Dat houdt onder meer in dat er uitsluitend tussen 31 december 18.00 uur (eerder schreven we per abuis 10.00 uur) en 1 januari 02.00 uur vuurwerk mag worden afgestoken.
Hoezo nieuw vuurwerkbesluit en dezelfde afsteektijden?Daarmee wordt al verkeerde informatie richting de burgers gegeven.

Hee, ze hebben het aangepast!! Vandaar ook dat zinnetje "eerder schreven we per abuis 10.00 uur"...

Hee, ze hebben het aangepast!! Vandaar ook dat zinnetje "eerder schreven we per abuis 10.00 uur"...

Dus ook deze krant werkt met prutsers die niet op de hoogte zijn van.... :bonk:

Zet dan gewoon dat er grote kans bestaat dat de afsteektijden kunnen veranderen ....

Jullie brengen mij ook in verwarring, wanneer mag ik nou beginnen met de boel in de hens steken?

vanaf 10 uur in de morgen Bram95
of ze moeten het nog gaan veranderen dan mag het pas om 18:00 uur.
geen mens die zich daar aan gaat houden,maar dat is weer een ander verhaal.

de Tubantia brengt al jaren nieuws naar buiten wat van geen kant klopt,
of dit nu gaat over het vliegveld of vuurwerk maakt allemaal niks uit..1 grote sensatiekrant geworden :(

Back
Bovenaan