Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschillend, meestal heb ik die dag nooit een bestelling ophalen gepland staan. Tenminste nooit een vroege. Afgelopen keer zelfs helemaal niets en dat werd bijna een saaie dag haha. Dit jaar toch anders plannen.

Dit jaar kan je alleen cat 1 halen op de laatste dag..

Hoop lekker uit te slapen, het is immers zondag.. en dan eerst paar uurtjes pyamatijd voor de dag echt begint :)

Misschien het oliebollen bakken maar weer eens oppakken.
Hopelijk is het normaal weer en kan ik buiten vast wat voorbereidingen opstarten.

Normaal gesproken 8/9 uur...

Afgelopen jaar ging het niet zo lekker (voor mijn gevoel) ik was toen ziek met de C, hoge koorts etc. etc. etc. werd met moeite om 10/half 11 wakker (wat echt een nachtmerrie is voor mij geweest als klein ventje vroeger). Vervolgens paracetamol en ibu achter de kiezen en toen zag ik het troosteloze weer... dan maar verder met snotteren en ondertussen de kooien om de compounds wegknippen. Het was ook werkelijk waar niet gezond, ik moest 3 dagen bijkomen van alle inspanningen (stond om 00:00 uur te zweten en te doen in me tshirt buiten)

Ik hoop dat ik dit jaar kip lekker ben (ben al ziek geweest voor dit jaar dus dan moet het goed komen hehe) en om 9 uur de wekker hoor en de magische dag mag beginnen.

Ik sta 5:00 op, vermoedelijk na een paar slechte nachten waarin ik nauwelijks geslapen heb door de spanning. Vervolgens een bakkie bij me maat op de werkplaats. Daarna lekker een rondje langs allerlei vrienden voor een eindejaars biertje en oliebol.
En om 18:00 :D

Dat moet ik nog even zien. Heb de 30e een feestje 's avonds dus moet even zien hoe dat loopt. Ga me wel proberen in te houden zodat ik de hele dag kan genieten

Wanneer ik wakker word xD ik zet geen wekkers want ik hoef niks voor te bereiden, en ik schiet toch alles pas na twaalven vermoedelijk

Waarschijnlijk gewoon 's morgens vroeg, uurtje of 07:00, zoals altijd... Probeer overdag wel beetje rustig aan te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan