pyrostar88
VWC lid
mijn hobby vuurwerk.
natuurlijk begon ik al vrij jong.
ik was een jaar of 10 a 11.
ik begon altijd met een kinder pakketje.
als kleine jongen was je van geen kwaad bewust hoe gevaarlijk vuurwerk was of kon zijn.
ik heb heel wat moeten leren over het gebruik van vuurwerk.
uit eindelijk begon ik van kinder pakket naar een happy new year pakket van de beste dealer uit leiden.
het was een leuk begin om te starten er zat van alles in rotjes grond bloemen wat vuur pijlen en,
voor namelijk fonteintjes en ik kreeg er een gratis 1000klapper bij als 500ste klant!!!
dus de zenuwen gierde door mn lijf heen, ik dacht wat een geluk.
en toen kwam de buurman die zei dat hij zou emigreren naar Suriname.
en deze had nog vuurwerk voor mij gekocht 3slofjes kanon slagen nou ik kon beginnen aan de tocht door de gehele wijk en zag iedereen.
toen ik er aan gewent was begon ik een bijbaantje op de kranten wel de betaalde verdiende goed!!!
veel gespaard maar niet bij nagedacht dat je van die oud en nieuw kaartjes kreeg.
omdat ik dacht van hee ik loop een betaalde krant.
kortom ik denk ach 50 cent tot 1 euro zal ik wel zeker krijgen.
na dat mijn wijk klaar was begon ik de kaartjes te lopen.
de 1ste straat gelijk 40euro te pakken wauw!!!!
na dat mn krantenwijk merendeels klaar was nou ik voelde me vet rijk!!
€400 euro opgehaald en me salaris kwam er ook nog is bij tja toen dacht ik een slim tactiek
kerst cadeautjes kopen en de rest uit geven aan VUURWERK!!!!
had toen besloten om voor €150 euro te gaan halen nou besteld en wel nou ik kon geen oog meer dicht doen toen ik het binnen had staan in me slaap kamer ik was effe offline van dj en licht shows geven.
dat werden natuurlijk vuurwerk shows.
verder begon ik lid te worden van de vuurwerk crew via via gevonden dus toen kon ik veel vinden.
ik bleef bij de prijs 150euro hangen tot zo rond 2012 er heel wat begon te veranderen.
kocht dr na meer en nog meer tot ik zo ver was dat ik naar de 500ging.
toen noemde ik me zelf proline freak als lid van de vuurwerk crew aan gezien iedereen wel proline in huis haalde opt het begin van zn hobby.
nu het 2014 is ben ik nog altijd net zo razend enthousiast als de tijd dat ik begon.
en heb veel mee gemaakt veel zien veranderen daarom zeg ik.
een freak altijd een freak.
dus zo doende dat het zo is ontstaan.
in middels koop ik allang geen proline meer van ...... mja de naam proline (freak)
ik denk zie het dan toch anders in maar goed eind goed al goed.
deze hobby zal ik blijven houden.
en hopen in de toekomst om een eigen shop te beginnen zijn dromen maar als je er voor gaat staat niks of niemand je in de weg maar ga er voor.
the end
bye bye
natuurlijk begon ik al vrij jong.
ik was een jaar of 10 a 11.
ik begon altijd met een kinder pakketje.
als kleine jongen was je van geen kwaad bewust hoe gevaarlijk vuurwerk was of kon zijn.
ik heb heel wat moeten leren over het gebruik van vuurwerk.
uit eindelijk begon ik van kinder pakket naar een happy new year pakket van de beste dealer uit leiden.
het was een leuk begin om te starten er zat van alles in rotjes grond bloemen wat vuur pijlen en,
voor namelijk fonteintjes en ik kreeg er een gratis 1000klapper bij als 500ste klant!!!
dus de zenuwen gierde door mn lijf heen, ik dacht wat een geluk.
en toen kwam de buurman die zei dat hij zou emigreren naar Suriname.
en deze had nog vuurwerk voor mij gekocht 3slofjes kanon slagen nou ik kon beginnen aan de tocht door de gehele wijk en zag iedereen.
toen ik er aan gewent was begon ik een bijbaantje op de kranten wel de betaalde verdiende goed!!!
veel gespaard maar niet bij nagedacht dat je van die oud en nieuw kaartjes kreeg.
omdat ik dacht van hee ik loop een betaalde krant.
kortom ik denk ach 50 cent tot 1 euro zal ik wel zeker krijgen.
na dat mijn wijk klaar was begon ik de kaartjes te lopen.
de 1ste straat gelijk 40euro te pakken wauw!!!!
na dat mn krantenwijk merendeels klaar was nou ik voelde me vet rijk!!
€400 euro opgehaald en me salaris kwam er ook nog is bij tja toen dacht ik een slim tactiek
kerst cadeautjes kopen en de rest uit geven aan VUURWERK!!!!
had toen besloten om voor €150 euro te gaan halen nou besteld en wel nou ik kon geen oog meer dicht doen toen ik het binnen had staan in me slaap kamer ik was effe offline van dj en licht shows geven.
dat werden natuurlijk vuurwerk shows.
verder begon ik lid te worden van de vuurwerk crew via via gevonden dus toen kon ik veel vinden.
ik bleef bij de prijs 150euro hangen tot zo rond 2012 er heel wat begon te veranderen.
kocht dr na meer en nog meer tot ik zo ver was dat ik naar de 500ging.
toen noemde ik me zelf proline freak als lid van de vuurwerk crew aan gezien iedereen wel proline in huis haalde opt het begin van zn hobby.
nu het 2014 is ben ik nog altijd net zo razend enthousiast als de tijd dat ik begon.
en heb veel mee gemaakt veel zien veranderen daarom zeg ik.
een freak altijd een freak.
dus zo doende dat het zo is ontstaan.
in middels koop ik allang geen proline meer van ...... mja de naam proline (freak)
ik denk zie het dan toch anders in maar goed eind goed al goed.
deze hobby zal ik blijven houden.
en hopen in de toekomst om een eigen shop te beginnen zijn dromen maar als je er voor gaat staat niks of niemand je in de weg maar ga er voor.
the end