fireworkaddict
VWC lid
Dat lijkt me een gepaste omschrijving ja: voor de lol. En mijn toppunt qua FOMO.Bedoel je dat je dit er gewoon zomaar even voor de lol erbij hebt genomen??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me een gepaste omschrijving ja: voor de lol. En mijn toppunt qua FOMO.Bedoel je dat je dit er gewoon zomaar even voor de lol erbij hebt genomen??![]()
Hoef je echt niet voor te schamen, er zouden meer freaks hebben gezwicht voor dit soort aanbiedingen. Ik zou het ook hebben gekocht voor dat bedrag, zeker weten.Ik baal. Was er zeker van dat het dit jaar goed zou gaan. Tot intratuin Deventer ineens met 60 piek voor de wolf fire festival kwam. Nu heb ik NOG meer en schaam ik me een beetje.
100%Hoef je echt niet voor te schamen, er zouden meer freaks hebben gezwicht voor dit soort aanbiedingen. Ik zou het ook hebben gekocht voor dat bedrag, zeker weten.![]()
Anders gezegd,je gaat je toch meer op voorverkoop storten voortaan ?Nooit zo erg gehad, maar was dit jaar niet te stoppen. Hebben de nodige spullen in de lokale winkels gekocht. Hadden we dat gewoon in de freak gedaan had het ons flink wat geld gescheeld. Tot een paar dagen geleden hadden we geen riakeo in de collectie, nu tog nog redelijk wat![]()