Hoe is het met jouw FOMO?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb alles al binnen, maar voel nu enorme FOMO om nog even naar Duitsland te rijden voor de sfeer. Zometeen even op de fiets langs drie lokale winkels, gelijk oliebollen testen.

De Riakeo fomo kan ik me wel voorstellen nu, zeker met de wetenschap dat het eerste jaar vaak het beste is.

Net 4 pakjes monster meegepakt in de losse verkoop. Verder valt de FOMO wel mee, daar had ik meer last van in de voorverkoop :P

Hier ook behoorlijk last van last minute Riakeo FOMO, of misschien toch nog even bij intratuin een extra Piranha halen want die zijn er opeens weer.

Ik sluit me aan bij de Riakeo FOMO. Spijt dat ik alleen de Riakeo 500 heb meegepakt. Vandaag wel in de losse verkoop een Color Crossette meegenomen, heel blij mee.

Ik baal. Was er zeker van dat het dit jaar goed zou gaan. Tot intratuin Deventer ineens met 60 piek voor de wolf fire festival kwam. Nu heb ik NOG meer en schaam ik me een beetje.

Ik baal. Was er zeker van dat het dit jaar goed zou gaan. Tot intratuin Deventer ineens met 60 piek voor de wolf fire festival kwam. Nu heb ik NOG meer en schaam ik me een beetje.
Hoef je echt niet voor te schamen, er zouden meer freaks hebben gezwicht voor dit soort aanbiedingen. Ik zou het ook hebben gekocht voor dat bedrag, zeker weten. :)

• Like
Waarderingen: Blup
Riakeo 500 geschoten vanavond, prachtige cake voor 25eu.

Rabbit ook geschoten en heb wel aardige fomo om de rabbit en de pig morgen nog even snel proberen te kopen, die burst van de dierencakes blijft geweldig🥵

Nooit zo erg gehad, maar was dit jaar niet te stoppen. Hebben de nodige spullen in de lokale winkels gekocht. Hadden we dat gewoon in de freak gedaan had het ons flink wat geld gescheeld. Tot een paar dagen geleden hadden we geen riakeo in de collectie, nu tog nog redelijk wat🥳🙈

Nooit zo erg gehad, maar was dit jaar niet te stoppen. Hebben de nodige spullen in de lokale winkels gekocht. Hadden we dat gewoon in de freak gedaan had het ons flink wat geld gescheeld. Tot een paar dagen geleden hadden we geen riakeo in de collectie, nu tog nog redelijk wat🥳🙈
Anders gezegd,je gaat je toch meer op voorverkoop storten voortaan ? :angel:

Geen last meer van. Zat nog beetje te stuiteren maar nu ik zo dat stapeltje zie hele dikke prima.

• Like
Waarderingen: ATF
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan