Er zijn genoeg goede klussers die ook vuurwerkliefhebber zijn en gaan skieen.
Moeten ze ook verbieden,wintersport.
Veel te veel slachtoffers met botbreuken en weet ik t wat niet al niet meer,levensgevaarlijk.
Doordat wat vroeger echt links was en voor de arbeiders stond maar deze groep vooral is gaan vergeten, is die klasse overgestapt naar partijen waarbij deze minimaal voelt dat die nog wel voor ze opkomt.
Al heel erg lang zijn politieke partijen er al niet meer voor "het volk" ,die leven in een eigen bubbel ,vaak verstokt van gezond verstand en een realistisch beeld van wat er echt speelt in de maatschappij en wat de echte problemen zijn volgens de maatschappij.
Lid zijn van een politieke partij is een bron van inkomsten en een stukje tijdverdrijf,zo word dat door vele gezien die lid zijn of willen worden van een politieke partij.
Wanneer is er nou voor het laatst een serieus probleem door de roverheid opgelost dat echt leefde in de maatschappij als zijnde een serieus probleem ??
(Zaken die de politiek zelf de wereld in heeft geslingerd,die juist een averechts en kwalijke consequentie hadden voor de maatschappij niet meegerekend)
De enige die nog iets van gevoel zouden kunnen hebben dat er naar ze geluisterd word,dat zijn de rijke mensen in dit land en figuren die zichzelf o.a. aan het asfalt vast plakken omwille van "milieu/klimaat problemen"
Of van die figuren die achter alles ineens discriminatie zijn gaan zien en dat willen verbieden.
Door zulke zijn zaken zoals zwarte piet (en het paard van sinterklaas volgt)verboden en ongewenst,want discriminatie en straks voor het paard van sinterklaas is het dierenmishandeling
Zo kijk ik naar deze wereld,daar hoeft niemand het mee eens te zijn,dat ben ik het ook wel is niet met andermans standpunten of visie's .
Maar ik ben tenminste nog wel zo dat ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening en een eigen kijk op zaken zonder dat ik daar problemen van zal maken.
Dat kunnen een hoop mensen tegenwoordig ook al niet meer,iedereen moet vinden wat een ander vind,tolerantie,een ander iets gunnen ondanks dat jij er niks aan vind, e.d. dat zijn tegenwoordig wereld vreemde zaken geworden voor vele.